Pysj Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 En svensk avis har lansert sin egen mobiltelefon. Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Når jeg leste overskriften "Nå kommer avismobilen", så trodde jeg det var snakk om en helt ny mobil som var skreddersydd for avistitting. Det at de orker å lansere en standard Nokia telefon med en snarvei til avisens nettside skjønner jeg ikke. Og de som kjøper denne for å tro at denne er god å lese avisen med må jo se seg grundig lurt. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Eneste spesielle med denne er vel at ene av de to knappene vedsiden av navigasjonstasten er snarvei til dn.se Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Evt. kan man bare selv sette knappen til å gå til webbrowseren, sette webbrowseren på automatisk oppkobling og startsiden settes til avisens adresse. Ikke akkurat revolusjonerende mobil. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er jo riktig nok ikke sin egen telefon. Telefonen har jo blitt laget før, men de bare pynter litt på den. Skjønner ikke helt vitsen med avismobil, akuratt som en vær-mobil f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg