Gå til innhold

Tråd om Sjonglering!

P1ndy

283 stemmer

1. 1. Hvor flink er du til å sjonglere?

• Kan ikke/har ikke prøvd
      43
    • 1 ball
      25
    • 2 baller
      87
    • 3 baller
      86
    • 4 baller
      16
    • 5 baller
      6
    • 6-7 baller
      3
    • 8-9 baller
      0
    • 10 eller flere baller
      17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Don't get me wrong; den tolv år gamle jenta som synger så flott at hun kommer til å vinne, HAR talent. Men det er ikke alle de GODE som kommer videre. Det er de som folk vil se.

Jeg vil heller se en flink sjonglør enn å høre barna synge : )

Men det hjelper vel ikke deg noe særlig...

Lenke til kommentar
Don't get me wrong; den tolv år gamle jenta som synger så flott at hun kommer til å vinne, HAR talent. Men det er ikke alle de GODE som kommer videre. Det er de som folk vil se.

Jeg vil heller se en flink sjonglør enn å høre barna synge : )

Men det hjelper vel ikke deg noe særlig...

SÅ du i det?! Mathias og Benjamin Ramfelt kom videre!! Jeg ante ikke at de hadde meldt seg på. Supert at de ikke er hack jugglers heller; ikke noe humbug med epler eller kniver her nei. De er utrolig dyktige, og fortjener all ros og støtte.

Lenke til kommentar

Så mathias og benjamin eller noe sånt. MAthioas var iværtfall skikkelig skilla. Noen venner av meg var med og kom videre. Team MEm. Nå håper jeg bare NewAgeninjas kommer videre fra bergen^^ Synd sondre, du burde ha fått gått videre. HAdde vært kult å sett deg på tv.

Lenke til kommentar

Er det nokon som driv med diabolo eller enhjulssykkel her?

eg er ikkje spesielt god i nokon av delane, på enhjulssykkel fukuserte eg på å sykle langt den gongen eg dreiv med det, i diabolo kan eg få den til å snurre rundt beinet it tillegg til å hoppe tau to gonger mens den er i lufta

er det nokon som kan noko? hadde vore kjekt :thumbup:

Lenke til kommentar
Han sugde da. Bare showoff med kniver. Bruk heller vanlige baller, da må du bevise at du har ferdigheter med langt mer vanskelige triks. =)

Kult at flere synes det samme som meg ;) jeg redigerte en sjongleringsvideo jeg, så jeg så det ikke. Men tok opp mesteparten(tida gikk litt fort så fikk ikke med starten).

Gikk han videre da?

Lenke til kommentar
Nei, og takk gud for det. =)

EDIT:

Blir kanskje dumt av meg å skrive dette, da jeg ikke er kristen. :p

Jeg tenkte jeg skulle prøve å komme på en måte å forsvare "ordbruken" din på, men det funket liksom ikke helt. Kunne kanskje bortforklare med at du skrev "gud" og ikke "Gud" eller at du kanskje refererte til en annen person eller tilsvarende - eventuelt at du bare brukte det som metafor for noe annet.

Uansett, det var jo bra da. Det er talent og ikke svindel de ser etter, så... ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har sjonglert i en 1 1/2 års tid, har kvalifisert 6 baller og litt over 100 mottak med 5 baller, 1 up 4 up crossing og non-crossing, "gattoplex", half-shower og 6x4 holder jeg på å lære, men det tar tid da :p

Ellers kan jeg seff 3 og 4 baller og en god del triks, holder på å lære meg 4 balls high-low shower, får rundt 20 mottak. 4 balls mills mess er bare så vanskelig å lære seg :S Blir bare noe droppende rot uansett hva jeg prøver :S

jeje, god natt folks

Lenke til kommentar
Jeg har sjonglert i en 1 1/2 års tid, har kvalifisert 6 baller og litt over 100 mottak med 5 baller, 1 up 4 up crossing og non-crossing, "gattoplex", half-shower og 6x4 holder jeg på å lære, men det tar tid da :p

Ellers kan jeg seff 3 og 4 baller og en god del triks, holder på å lære meg 4 balls high-low shower, får rundt 20 mottak. 4 balls mills mess er bare så vanskelig å lære seg :S Blir bare noe droppende rot uansett hva jeg prøver :S

jeje, god natt folks

Jeg tror egentlig det er en god idé å greie litt mer enn 100 mottak med 5 før du prøver alle de du skriver her - jeg ville nok anbefale 150-200 siden nye mønstre som kommer for tidlig kan forvirre sjongleringen.

Hvis du er interessert i et par andre triks med 5 som du kan prøve å klare, har jeg noen videoer right her:

1 up 4 up: http://www.youtube.com/watch?v=-fHzRa4WlPo

(6x,4)(4,6x):

744:

645: http://www.youtube.com/watch?v=adMP48Kl2AY

Jess... jeg tror kanskje 4 ball mills' er litt tidlig å lære seg ennå, så ikke stress med det. Øv heller litt mer på 5 for mer kontroll.

Lenke til kommentar

*luske seg innpå*

Hei :)

Personlig har jeg lært alt jeg kan av meg selv, via videoer på nett.

Kan sjonglere med 3b, noen få triks og har begynt å øve på 4b, men har bare kasta synkront og klart 5 kast eller noe :p

Er det noen andre i Oslo som vet om noen steder folk møtes eller noe? Eller om noen har lyst til å møtes for å sjonglere =)

Vanskelig å lære alt selv synes jeg =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...