Gå til innhold

Tråd om Sjonglering!

P1ndy

283 stemmer

1. 1. Hvor flink er du til å sjonglere?

• Kan ikke/har ikke prøvd
      43
    • 1 ball
      25
    • 2 baller
      87
    • 3 baller
      86
    • 4 baller
      16
    • 5 baller
      6
    • 6-7 baller
      3
    • 8-9 baller
      0
    • 10 eller flere baller
      17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bor på Melbu i Hadsel kommune, ikke langt unna Lofoten, så man har noe å visualisere.

Her har jeg en video til som jeg lagde litt før jul... den skal vel være grei nok, men vet ikke helt sikkert.

Jeg kom hjem fra DJC i går etter å ha vært våken i 38 timer, hvorav 15 var reising hjem igjen XD har to timer video derfra, så bare hang on så jeg får redigert dette.

Endret av SondreOverby
Lenke til kommentar
Legger ut den også jeg, så flest får sett den.

(videoen)

Likte trikset med en arm i været som slapp ballene til den andre hånden...

Nå må jeg gå og øve med 3 og 4 baller :blush:

Takker, jeg skjønte ikke før nå hvordan quoten på dette forumet virker. Prøvde et par forskjellige før jeg fra å quote deg skjønte at jeg ikke skal legge hele linken mellom klammene.

Det kalles en "statue of liberty" så vidt jeg vet, eller muligens "frihetsstatuen" på norsk. Det er ikke så mange triks som har norske navn da. Har også hørt den bli kalt "waterfall".

Likte trikset med en arm i været som slapp ballene til den andre hånden...

Det var rett og slett utrolig bra!

Takker. Er glad for at noen synes det er stilig ;) Har faktisk glemt å.. eh, ikke fått øvd på det trikset siden før jul. Takhøyde osv...

noen her fra Oslo? Snakker vi Kjelsås klokka åtte på onsdag? Tror nemlig jeg kommer meg dit. Bare fly i 3 timer og tog m.m. i ca. to timer! Piece of cæk.

Lenke til kommentar

Det må vi prøve; er jeg alltid med på.

Og, noen requesta "10 eller fler":

På rundt 3:30 eller noe - rough estimate, videoen bufrer ikke så bra her på skolen, så jeg får ikke sjekka - er det en 10 ball flash. Dette er da likevel i Juli omtrent, så jeg har trent en del siden da ;) men ikke mer enn 7 da. Har vært dårlig vær, og taket der jeg trener er ikke høyt nok for mer enn 7. Men for eksempel brukte jeg sikkert et kvarter på å få den 6 ball 4 opp 360'en eller 966'en, og disse greier jeg nå på hvert eneste forsøk.

Endret av SondreOverby
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg var på audition i Oslo den 29. januar og gikk "kanskje" men senere på dagen fikk jeg vite at jeg ikke gikk videre til den delen som kommer på TV.

DE SER IKKE ETTER TALENT

DE SER ETTER UNDERHOLDNINGSVERDI

Den bitre sannhet, men sånn er det. Don't get me wrong; den tolv år gamle jenta som synger så flott at hun kommer til å vinne, HAR talent. Men det er ikke alle de GODE som kommer videre. Det er de som folk vil se.

Jeg er veldig lite scenevant, og tro meg, jeg kjenner mange profesjonelle artister, og de er veldig enige om at du er ikke like nervøs når du skal synge eller spille piano, som når du skal sjonglere.

Kort sagt, du skjelver som et aspeløv med epilepsi som samtidig blir tazet. Dette gjør det vanskelig å ikke miste masse XD

Kompisen min Johannes Lindrupsen kom til andre runde. Han sjonglerte 5 baller, 3-6 ringer og gjorde diabolo i showet sitt. Han er kjempegod han også. Jeg antar vi får se litt av ham på TV; jeg var til stede på andre audition og heiet på ham, men vil jo se det igjen. Han kom likevel ikke videre etter dette fordi de *host*ignorante*host* "uvitende" dommerne hadde "SETT DETTE PÅ EGERTORGET". Noe som er fullstendig feil; de bare har ikke peiling. Men, det er nå ikke så farlig. Han fikk i alle fall ingen røde kryss!!

Beklager at dette kanskje hørtes ut som en rant. Er litt sliten, hehe. Nuvel. Jeg gleder meg til showet i kveld! Skal ta opp ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...