Gå til innhold

Rob Zombie's Halloween 2007

punti

Anbefalte innlegg

Halloween har jo 8 filmer som er kommet ut i norge.

Men nå sitter jeg å hakker meg i hjel for å finne ut av når nr 9 kommer ut.

Folk på cd/dvd butikker mener den kommer når den kommer pga den fikk helt elendig kritikker.. men dere som ikke har sett den kan les anmeldelsen jeg legger under..

Men er det noen som vet når den kommer ut?

Jeg er GAL av spenning nå:p

Om filmen Rob Zombie's Halloween / Halloween 9:

Kjølvannet av den grusomme natten, da han myrdet sin familie. Begynner Michael 17 års isolasjon på Smith's Grove Sanatorium - et maksikumssikkerhets mentalhospital der han blir behandlet av den kjente barnepsykologen Dr. Samuel Loomis - den eneste personen som virkelig kan forstå Michaels ondskapsfulle natur.

Og så, 17 år senere, rømmer Michael fra mentalhospitalet dagen for Halloween og legger ut på en morderisk ferd tilbake til Haddonfield for å fortsette drapene og søke frelse i hendelser fra fortiden. Her begynner han å jage en skolejente, Laurie Strode, og vennene hennes, Annie og Lynda. Når Dr. Loomis, som er blitt en berømt forfatter på grunn av boken han har skrevet om Michael, får høre om rømningen, får han hjelp fra Haddonfields sheriff Brackett for å finne Michael og gjøre ende på skrekkhandlingene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En forferdelig kjedelig film, finnes ikke spennede. Bare en typisk hvor mange drap får vi tid til film. Se heller orginalversjonen (1) en gang til.

Jeg har sett den 20-30 ganger nå:p

4 ganger på kino faktisk, men den skal kjøpes uansett:)

det er jo lissom en halloween film, jeg går aldri glipp av noen av de!:)

så derfor vil jeg vite når den kommer ut på dvd lissom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...