Tåkefyrste Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Ser bra ut dette nye designet, men en ting jeg savnet med en gang jeg så sida var dato på en publisering uten å måtte klikke seg inn på selve saken. På det gamle hw.no designet står jo datoen i grå skrift rett ved overskrifta til en sak. Greit å ha med om du spør meg Edit; og en annen ting jeg savner nå etter noen få minutters surfing er muligheten til å klikke seg inn i forumtråden som følger en artikkel. Man kan fortsatt lese noen av inleggene nederst i artikkelen, men jeg finner ikke linken som tar deg rett til tråden, dette er noe jeg bruker ganske hyppig, og jeg merker allerede savnet Endret 15. desember 2007 av apollox Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Datoer er droppet fra forsidene for å gjøre dem klarere, og for å trekke bort oppmerksomheten fra hvor gamle de ulike sakene er. En del av det nye systemet er at nettstedene skal få bedre kontroll over rekkefølge på saker og denslags, og kunne la f.eks. populære saker ligge lenger i "fokus", og da ville en eventuell dato bare bidratt til å forvirre, tror jeg. Muligheten til å klikke seg inn på forumtråden skal selvfølgelig legges til, det er en av mange ting som rett og slett mangler, bare. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Savner også det med muligheten til å klikke seg til forumet, men det kommer nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg