Dikky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hvorfor kan ikke alle bare være venner? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hvorfor kan ikke alle bare være venner? Vi er jo det.. Bare det at noen har litt bedre musikksmak enn andre... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hei, er ute etter dance/trance.Noe med mye fart i. Kan godt være techno, men må være bra å danse til, holder ikke bare å være en digg sang som som man lytter til. Noe som kan få det til å ta skikkelig av, hvis dere skjønne rhva jeg mener! thnx Lenke til kommentar
hermansen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hmz.., mange av forslagene var latterlige..., med unntak da.. foZil har peiling. www.trance.nu Sjekk forum, ligger som regel mange godbiter der. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Nei, musikk uten gitarer er for pyser og homoer.... Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Nei, musikk uten gitarer er for pyser og homoer.... Hmmm. Musikk kan spilles uten gitarer. Det viktige er at det er "manuell" musikk. Musikk som artistene som spiller/synger har laget selv Musikk med mening Musikk som det er brukt mer enn bare 5 minutter på å lage en 7 minutters sang. Dance, trance, techno vil jeg kke kalle musikk. Mer rytme. Bare rytme. Og disse genre er vel hovedsaklig fokusert på "clubbers" folk som digger å få endra hjerterytmen sin av bass, og herpe hjernen med extacy. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 DJ Tiesto - Magik 6 <-- tidenes beste live set mener nå jeg.. men hørt man ge bra forslag her. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 WebWarrior: .... som om skrape/pipe lyden av elgitar osv. er noe bedre. Edit: og de som tror at en trance/techno låt er laga på 5 min har i alle fall ikke peiling. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hva med Dumonde - See the light? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hmmm. Musikk kan spilles uten gitarer. Det viktige er at det er "manuell" musikk. Musikk som artistene som spiller/synger har laget selv Musikk med mening Musikk som det er brukt mer enn bare 5 minutter på å lage en 7 minutters sang. Dance, trance, techno vil jeg kke kalle musikk. Mer rytme. Bare rytme. Og disse genre er vel hovedsaklig fokusert på "clubbers" folk som digger å få endra hjerterytmen sin av bass, og herpe hjernen med extacy. Enig Uenig Delvis enig Enig Enig Uenig Lenke til kommentar
anbar Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Pulsedriver er helt rå........!!!!.... cambodia og de andre.... paffendorf og masse annet, tysk techno og trance er noe av det beste !!!! Var på loveparade Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Nei, musikk uten gitarer er for pyser og homoer.... Hmmm. Musikk kan spilles uten gitarer. Det viktige er at det er "manuell" musikk. Musikk som artistene som spiller/synger har laget selv Musikk med mening Musikk som det er brukt mer enn bare 5 minutter på å lage en 7 minutters sang. Dance, trance, techno vil jeg kke kalle musikk. Mer rytme. Bare rytme. Og disse genre er vel hovedsaklig fokusert på "clubbers" folk som digger å få endra hjerterytmen sin av bass, og herpe hjernen med extacy. Helt enig! Tenkte bare jeg skulle provosere litt... Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg får vel bidra litt jeg da.. Har en del knallbra Trancemusikk som jeg fikk av en venn (20GB). Her finner du snackset... Lenke til kommentar
sete Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er det ingen metal folk som har slengt dritt enda?? It's a friggin miracle! Hadde gjort det hvis jeg hadde sett tråden tidligere! Hva i alle dager skal dere med slik dunke-musikk? Ingen som har nevnt NOE BRA!!! Til fest: Jimi Hendrix, Led Zeppelin, The Doors, The Beatles, Creedence og Rolling Stones. Jethro Tull hører vel også med under den gruppen. Men i tillegg til det, trenger dere: A Perfect Circle, Tool, Audioslave, Cake, Pearl Jam, Red Hot Chili Peppers, Metallica, Smashing Pumkpins, KoRn og Rage Against the Machine. Hva er dere? 14 år? Hva slags fest er det snakker du om da? 20 gutter som sitter og spiller luftgitar og headbanger? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hva slags fest er det snakker du om da? 20 gutter som sitter og spiller luftgitar og headbanger? Headbanger til Jimi Hendrix, Led Zeppelin, The Doors, The Beatles, Creedence og Rolling Stones? Du er vel av de som mener at alle som hører på musikk spilt med gitar dyrker Satan og bør havne i he|vete... ? Ja, snakker om fordommer... Nei, ikke headbanging til Jimi Hendrix, nei... Det er nok heller til band ala Slipknot, Dimmu Borgir og Anthrax Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Alice Deejay - Who needs guitars anyway? Dance, trance, techno vil jeg kke kalle musikk. Nei nei.. smak og behag, men har du lyst til å forandre meining anbefaler eg feks.:Who needs guitars anyway albumet til Alice Deejay Dedicated albumet til ATB In My Memorie live-settet til DJ Tiesto og Lautsprecher albumet til Lautsprecher Eg syns jalfall det er bra (og eg har altid rett ) Lenke til kommentar
sete Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hva slags fest er det snakker du om da? 20 gutter som sitter og spiller luftgitar og headbanger? Headbanger til Jimi Hendrix, Led Zeppelin, The Doors, The Beatles, Creedence og Rolling Stones? Du er vel av de som mener at alle som hører på musikk spilt med gitar dyrker Satan og bør havne i he|vete... ? Ja, snakker om fordommer... Nei, ikke headbanging til Jimi Hendrix, nei... Det er nok heller til band ala Slipknot, Dimmu Borgir og Anthrax Du har nok misforstått mitt innlegg jimmy, poenget var musikk bør velges med tanke på hva som skjer. På fest er det som regel dansing og hvem kan danse til Led Zeppelin? (utenom deg da ) Fordommer wtf? Jeg var en type som bare hørte på gitarmusikk inntil jeg for alvor innså at min musikksmak strekker seg over flere genre. Det gjelder bare å høre den musikken som passer best til anledningen. Btw, dance/trance er bra, rock er bra og country også. Men jeg forestiller meg en "fest" med den musikken du nevner, 20 gutter som digger musikken mens jentene (hvis det i hele tatt er noen da) sitter rolig på sofaen. Den som har forstått musikk vet å velge den musikken som passer best for anledningen Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Gitaren forever. Ingen over ingen ved siden. Gå og hør på den DRITT musikken deres ett annet sted. Jeg ser for meg en fest hos deg Sete. Noen fjortiser som beveger huet fram og tilbake i takt med musikken . Ikke headbang, men sånn skikkelig dopa style. Hvis du prøver intens å dekryptere hakkingen i sangen (som er plantet med vilje) så kommer du fram til en tekst som går hele tiden. Er glad for at ingen i bygda mi liker sånt skvip. bæsj og helvete i fitte og orgasme Du glemte rammstein Jimmy Pop Lenke til kommentar
sete Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Gitaren forever. Ingen over ingen ved siden. Gå og hør på den DRITT musikken deres ett annet sted. Jeg ser for meg en fest hos deg Sete. Noen fjortiser som beveger huet fram og tilbake i takt med musikken . Ikke headbang, men sånn skikkelig dopa style. Hvis du prøver intens å dekryptere hakkingen i sangen (som er plantet med vilje) så kommer du fram til en tekst som går hele tiden. Er glad for at ingen i bygda mi liker sånt skvip. bæsj og varmere strøk down under i forlystelsessenter og høydepunkt Du glemte rammstein Jimmy Pop MrA, en fest hos meg er en fest med variert musikk. Ikke bare en type musikk. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det sier dem alle. kan du skrive en playliste kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå