OeO Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hei, er ute etter dance/trance. Noe med mye fart i. Kan godt være techno, men må være bra å danse til, holder ikke bare å være en digg sang som som man lytter til. Noe som kan få det til å ta skikkelig av, hvis dere skjønne rhva jeg mener! thnx Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Skjønner ikke helt hva du mener .. kan du utdype det litt ? Menneh .. den dancemania replayed cden har jo mange dance låter ;-) Lenke til kommentar
OeO Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 hmms noe lignende dancemania ja. aldri noen som har vært på disco, så spiller de en driit ql sang, en eller annen gang i sangen "tar det av", liksom et høydepunkt hvor alle danser og man "klikker" helt.. anyone? Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Goliath Tour 2002 tar helt av!!! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Får barneskole flashback av Sonic Dream - Oh Baby All Lenke til kommentar
Coney Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Goliath Tour 2002 tar helt av!!! Enig!!! Ellers så har du jo mange av Mauro Picotto. Spesielt på albumet "The Lizard Man" Eller så er det mange bra på Clubber's Guide to... 2002 fra Ministry of Sound Vil du høre litt på noen sanger og så skaffe de seinere anbefaler jeg nettradioen http://www.digitallyimported.com/ Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Win XP Pro MSI K7T266Pro2-RU XP 1800+ Apacer 512mb DDR RAM LiteOn 48X CDRW ATI Radeon 8500 Retail IBM 60GB IBM 120GB 3DMark2001SE Score: 9782 Kan du sette opp en ny sig takk?!?!?! Max er 4 linjer. Prøv f.eks: MSI K7T266Pro2-RU - XP 1800 Apacer 512mb DDR - ATI Radeon 8500 IBM 120GB - IBM 60GB 3DMark2001SE Score: 9782 Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Vil du høre litt på noen sanger og så skaffe de seinere anbefaler jeg nettradioenhttp://www.digitallyimported.com/ Trodde det bare var meg som horte paa den radiostasjonen Frankie Singapore Lenke til kommentar
Tim Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Vel, Goliath Tour 2002 er IKKE musikken han leter etter. Her er noen sanger jeg veit du kommer til å like!: Alle sangene fra DJ aligator Eminem - Drunkenmonkey 666 - Supa dupa fly DJ Bozzyvozy Scooter - Nessaja Boney M - Daddy cool (club mix) Dj Boozywoozy - Party Affair (Rocco Remix Rad) Paffendorf - Everybody Scream DJ Mystik and DJ Epic - Popcorn DJ Schwede - Soldier Of Fortune Mixer fra fks Dj aligator og Gigi Dagostino er somregel rimelig heftige! Scooter har masse fete sanger. Håper dette faller litt i smak, kommer ikke på flere sanger i farta. Er ikke hjemme på pcen nå MVH Tim Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Skal vi se.. Altitude - Altitude Altitude - Tears in The Rain Andain - Summers Calling AvB ft Ray Wilsom - Yet Another Dub Beat Pushers - Murto Cygnus X - Positron Driftwood - Freeloader Fire and Ice - Suvenir De Chine Green Martian - Wizardry James Holden - Nothing Jan Johnston - Calling Your Name Kansai - Rococco Kid Vicious - Proceed Lexicon 4 - Reach Me Masterclass - Requiem Mirco De Govia - Things That Matter Pulsar vs Goldwrapp - Lovely Head Solar Stone - Solar Coaster Sonorous - Protonic Three Drives - Air Traffic Ultra - Metro York - The Awakening.. Osvosv.. Velg mixer etter din egen smak.. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Trodde det bare var meg som horte paa den radiostasjonen Å neida du, jeg også, Digitallyimported er genialt! Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Vil du høre litt på noen sanger og så skaffe de seinere anbefaler jegnettradioenhttp://www.digitallyimported.com/ ..eller Basicbeats . En del mindre enn DI, men etter min mening en god del bedre.. Lenke til kommentar
scream Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Må ikke glemme Laguna - Spiller from Rio, ett par tre år gammel , men tar fortsatt noe sinsykt av på byen fortsatt 8) Lenke til kommentar
foZil Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Etter å ha lest gjennom alle innleggene her, så kan man lette fatte aldersgruppen her. Og musikken som er anbefalt her, er ikke helt av den beste. Jeg er enig at digital imported er bra, og mens vi er inne på shoutcast radio`er så vil jeg på det sterkeste anbefalle http://basicbeats.net som er en radio med masse bra trance og annen elektronisk musikk i alle sjangere. Dette er et sted hvor nye dj`er får prøve seg, og hvor de samtidig får tilbakemeldinger. De har også en kanal på irc, EFNet, #basicbeats . Men over til eksempler på sanger. Gouryella - Ligaya (Airbase Remix) Solar Stone - Solar Coaster Delerium - Innocente (Tiesto remix) Conjure One - Tears From The Moon (Hybrids Twisted On The Terrace Remix) Jurgen Vries - The Theme Lee Haslam - Music is the drug Riot Bros - Ripped Out Dumonde - Never look back (Tiesto mix) Rollerball - Albinoni (Super 8 remix) Flutlicht - Icarus (S.H.O.K.K mix) Airbase - Genie James Holden - Nothing Kansai - Roccoco Det var det. Håper i allefall noe av det faller i smak, det er en ganske variert stil det der, men men, last ned og se hva du synes. Jeg hadde ikke lest innlegget til Knuty da jeg la inn dette, og han er helt klart ikke iberegnet i den aldersgruppen jeg nevnte. Jeg synes også du skal sjekke ut mye av det han skrev, mye bra der. Jeg meldte meg foresten på dette forumet i sta, bare for å svare på spørsmålet ditt! Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Trodde det bare var meg som horte paa den radiostasjonen Å neida du, jeg også, Digitallyimported er genialt! Hmm, sjekka BasicBeats nå, det var bra, har en playlist med DI og BasicBeats nå, skifter etter humør... med hurtigtaster Lenke til kommentar
KimCOm Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du kan lytte på Club Extract Underground Netradio (som er norsk) på www.clubextract.com ... eller rett og slett laste ned musikken min fra www.musicbuilder.com/monthy og www.monthy.tk siste låt kan du laste ned herfra: http://www.clubextract.com/music/Monthy%20...hill%20pill.mp3 <- det går under kategorien Techno . Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er det ingen metal folk som har slengt dritt enda?? It's a friggin miracle! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Trodde det bare var meg som horte paa den radiostasjonen Godradioen i mange år det. :)' Mange dårlige og tåpelige sanger. Dersom du vil høre er par fiiiine sett, så er "Dj Tiesto live at Club Eau", og "Magik 6" to flotte. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er det ingen metal folk som har slengt dritt enda?? It's a friggin miracle! Hadde gjort det hvis jeg hadde sett tråden tidligere! Hva i alle dager skal dere med slik dunke-musikk? Ingen som har nevnt NOE BRA!!! Til fest: Jimi Hendrix, Led Zeppelin, The Doors, The Beatles, Creedence og Rolling Stones. Jethro Tull hører vel også med under den gruppen. Men i tillegg til det, trenger dere: A Perfect Circle, Tool, Audioslave, Cake, Pearl Jam, Red Hot Chili Peppers, Metallica, Smashing Pumkpins, KoRn og Rage Against the Machine. Hva er dere? 14 år? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Takk, Jimmy Pop... endelig noen som har peiling. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå