Wipeout Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 så jeg kan altså spare en tusenlapp på å kjøpe Nikon 55-200mm f:4-5,6 VR fra b&h?Tja, det er heller 6-700 kr (du må regne med å betale mva både på objektivet og fraktkostnaden også). Når det er snakk om såpass lite penger så ville jeg nok heller kjøpt det her hjemme på berget. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som vet om noen butikker i Hong Kong. Er ikke skatter der og burde gi enda lavere prisen enn fra statene? Noen som vet? Urgalaxy på eBay har mye digg, og de garanterer visst ingen moms. Jeg har kun kjøpt småting derfra, men det gikk helt greit. Jeg synes imidlertid de var elendige på kommunikasjon, de svarte aldri på henvendelsene mine. Derfor kjøpte jeg ikke objektiv der samtidig. Har andre opplevd liknende? Jeg vet om en som kjøpte 70-200 2.8 is fra Urgalaxy. Helt topp. Levert som avtalt... Eitp Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg vet om en som kjøpte 70-200 2.8 is fra Urgalaxy. Helt topp. Levert som avtalt... Det jeg lurte på, var om de svarer på e-poster. Jeg har jo selv kjøpt utstyr der, og det gikk fint. Ble varen til denne kjenningen levert som gave/MVA-fritt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå