Gå til innhold

Stillegående Vifte E6850 Antec ninehundred max ca 500kr

sureup

Anbefalte innlegg

Hey, trenger en veldig stillegående vifte til E6850'en min som er i et Antec nine hundred kabinett. Jeg klokker ingenting (kanskje klokke litt i framtiden) så det er først og fremst det at den er stille som er viktig! Trenger råd fort ettersom søstra mi er ute og kjøper julegave nå :p max ca 500kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ThermalRight Ultima 90 + 92mm (eller 120mm for den saks skyld) vifte. :)

TT Big Typhoon kjøler bedre enn denne på Idle, men ikke load. (Load som teller) :)

Evt kan du nå gå for en ThermalRight Ultra 120-Extreme som er den beste luftkjøleren på markedet akkurat nå. Den koster 495 uten vifte, du kan da fritt velge en 120mm vifte selv. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
tar TT typhoon jeg, den har inkludert vifte

Hvis du ønsker et veldig stillegående system skjønner jeg ikke helt hvorfor du valgte det kabinettet... Typhoon er stille, men ikke ekstremt stille. Laveste viftehastighet er 1300 rpm, som er hørbart. Ville valgt en kjøler med større avstand mellom kjølefinnene, som gir bra kjøling ved lav viftehastighet (<1000rpm) hvis du ønsker minimal støy. ThermalRight Ultra 120-Extreme og Ultima-90 er nevnt. Sjekk også ut www.silentpcreview.com for flere anbefalinger

Lenke til kommentar

kabinettet mitt er stille det når alle viftene er på low :) og det kjøler jævlig bra ettersom jeg har 2 kort i sli som produserer mye varme ;) derfor valgte jeg det og er super fornøyd. Det som bråker mest er cpu vifta og derfor vil jeg bytte den ut.

k jeg får se hva jeg velger... tviler jeg får d til jul uansett så da blir d å kjøpe etterpå selv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...