Bruker-104685 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Viss jeg skulle hatt gamerpc, så skulle alle skytespill spilles i 40til60 fps. Det kommer helt an på spillet hvor bra det flyter ved en viss FPS.... Noen spill trenger høyere FPS enn andre, så det blir litt unøyaktig å si. De fleste spill på Xbox er vel f. eks 25 eller 30FPS, mens på PS3 er de vel 60FPS om jeg ikke husker feil. (litt usikker på konsollene, men tror det var slik) Uansett så er det veldig variabelt, da øyet ikke er som en PC, og teller ikke FPSen. tror salget av crysis er dårligt du trenger en pc til 13000kr for å kjøre det bra.... ikke alle som tenker bare grafikk, men du kjøper heller ikke en pc til ca 13000kr for å sitte på excel og word da tenker man grafikk og ytelse i spillene Spill som f. eks COD 4 krever da ikke SÅ mye mindre, og trenger en rimelig heftig rigg. Men så er det normalt å ha 30 fps hos konsoller siden det er konstant, siden du har mindre reaksjonsevne hos konsoll eller en pc Så si alle pc er umuligt å aime viss fpsen går ned til 30, lagger sykt da synes jeg, gjelder source og bf2 der du trenger 60 fps og mer får å treffa noe i det hele tatt da.... Pc skal ha langt over 50fps for att det skal være stabilt Veldig veldig offtopic Men uansett så jeg hadde aldri vurdert å skaffe Crysis siden jeg trenger en helt ny rig, da mister jeg over 15spill som kommer bare til konsollene jeg har... Tror det selger lite pga, trenger altfor heftig pc, og kansje selve spillet er ikke noe spare på siden er bare litt bedre en Farcry som jeg synes er gørr kjedeligt Nanosuiten er ikke så revolusjonerende att det gjør noe. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hmm, enda en skylde på piratkopiering greie.. Er det ikke på tide å innse at veien til massene er å lage spill for massene, ikke bare for en sær kjerne som oppgraderer maskinen sin 10 ganger i året...?! Personlig hoppet jeg av den karusellen for ett par-tre år siden og aldri sett meg tilbake. Realiteten er at man kan lage spill til en 3 år gammel rigg som er nesten like bra som for en 3 dager gammel, om man bare optimaliserer litt.. Er kanskje 1 promille av de som spiller spill som kjører på max grafikk, noen fordi maskinparken ikke takler bedre, men de aller ivrigste kjører da heller ned på grafikken, både online og offline.. Lenke til kommentar
-=PuNkGuY=- Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Er spill som dette som utfordrer grafikkorta og skaper UTVIKLING, så nei, ikke enig med deg. Var vel ingen som kunne kjøre Doom 3 på fullt når det kom heller, men idag kan de fleste det. Crytek har utvikla en helt egen grafikkmotor som funker brilliant, men det krever selvfølgelig mye å rendre flere kilometer med landskap. Off-topic; hvem i granskauen gidder å spille FPS på konsoll Endret 17. desember 2007 av -=PuNkGuY=- Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sjekk hvilket spill som har flest seeders/leechers i piratbukta da, nuff said Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Da er Crysis bestilt Får prøve ut multiplayer.. Kan jo bli bra det, når det kommer flere mods og sånt. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det dårlige salget kan nok piratkopiering ta mye av skylden for. Neeei? Men jeg kommer til å kjøpe det etter jul med mindre jeg får det i gave, multiplayer må testes.. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hadde vært kult om dette kom på konsoll. Gidder ikke ponge ut med mange tusen for å spille et fåtall av de nye spillene. Konsoll Som er nå ja...tror nok de fleste spill i "framtida" kommer til å være minst like bra grafikkmessig nå som Crysis har lagt standarden. Selv foretrekker jeg en grom PC og bra spill enn en Xbox eller gudforby PlæiStæisjen3. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Crysis selger dårlig? Vel ikke alle har råd til en ferrari..når du skal ha Crysis betaler du mer enn 300 kr egentlig, fordi du opplever ikke Crysis før du har punget ut med minst 10 tusen. En dyr opplevelse, ikke rart det selger dårlig Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vel, mange av oss har altså en PC som faktisk duger fra før av også da. Husk det. Får det til å høres ut som man MÅ ut med 10 000spenn ekstra. Det gjelder da kun for de som har en gammel PC. Halv-gamle duger jo de også til å kjøre spillet i en low/medium. Ser jo ikke så forferdelig ut da heller. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Vel, mange av oss har altså en PC som faktisk duger fra før av også da. Husk det. Får det til å høres ut som man MÅ ut med 10 000spenn ekstra. Det gjelder da kun for de som har en gammel PC. Halv-gamle duger jo de også til å kjøre spillet i en low/medium. Ser jo ikke så forferdelig ut da heller. Low ser altfor stygt ut, gresset er blått omtrent, kantete trær, ikke imponerende på low og mid i det hele tatt.. Ja jeg har gammel pc og den duger kun til spill som kom i 2004 og nedover , resten av spillene takler denne ikke optimalt engang Og pcen ble kjøpt iår!! Tragiskt synes jeg en pc kjøpt i 2007 og takler spill fra 2004 på high Jeg betalte ca 5000kr for å få HDTV, PS3 og Xbox 360 , jeg hadde solgt dem gamle maskinene og psp og ds, og sikkert over 30spill Du får mer for pengene da enn pc til 10000kr da for 1 spill, mens jeg valgte konsollene siden dem har mye bedre spillutvalg en pc, for eks GeoW er bedre til 360 bare sjekk gamerankings.com det Såg på gamereactor att Crysis har solgt 83000 eksemplarer på 1 måned, noe som er tragiske tall, i forhold til Cod 4 og fler Bare tenk hvor mye Crytek hadde solgt viss dem hadde lagt konsollversjoner av spillet, solgt mye mer enn til pc Endret 18. desember 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vel, mange av oss har altså en PC som faktisk duger fra før av også da. Husk det. Får det til å høres ut som man MÅ ut med 10 000spenn ekstra. Det gjelder da kun for de som har en gammel PC. Halv-gamle duger jo de også til å kjøre spillet i en low/medium. Ser jo ikke så forferdelig ut da heller. Low ser altfor stygt ut, gresset er blått omtrent, kantete trær, ikke imponerende på low og mid i det hele tatt.. Ja jeg har gammel pc og den duger kun til spill som kom i 2004 og nedover , resten av spillene takler denne ikke optimalt engang Og pcen ble kjøpt iår!! Tragiskt synes jeg en pc kjøpt i 2007 og takler spill fra 2004 på high Jeg betalte ca 5000kr for å få HDTV, PS3 og Xbox 360 , jeg hadde solgt dem gamle maskinene og psp og ds, og sikkert over 30spill Du får mer for pengene da enn pc til 10000kr da for 1 spill, mens jeg valgte konsollene siden dem har mye bedre spillutvalg en pc, for eks GeoW er bedre til 360 bare sjekk gamerankings.com det Såg på gamereactor att Crysis har solgt 83000 eksemplarer på 1 måned, noe som er tragiske tall, i forhold til Cod 4 og fler Bare tenk hvor mye Crytek hadde solgt viss dem hadde lagt konsollversjoner av spillet, solgt mye mer enn til pc "Crysis, which requires an unprecedented $1500-$2500 in PC upgrades to play, sold 86,633 copies in the U.S., while Unreal Tournament 3 sold just 33,995 copies. " http://gamepro.com/news.cfm?article_id=153188 Veldig dårlige tall, gjelder US som sagt... Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Crysis på konsoll. Haha, Xbox hadde lægga som bare f, for ikke å snakke om PS3... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tror nok ikke det, de tilpasser selvfølgelig spillet etter konsollens styrke. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Tror nok ikke det, de tilpasser selvfølgelig spillet etter konsollens styrke. Han mente vel hvis dem skulle brukt graffikken som den er nå. Graffikken må vel nedgraderes kraftig, sikkert noe ligenede som Haze blir hvis man skal få bra flyt. Endret 19. desember 2007 av MrLG Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tror nok ikke det, de tilpasser selvfølgelig spillet etter konsollens styrke. Han mente vel hvis dem skulle brukt graffikken som den er nå. Graffikken må vel nedgraderes kraftig, sikkert noe ligenede som Haze blir hvis man skal få bra flyt. Tipper det blir litt dårlgiere i såfall, da Haze vel originalt lages til konsoller, mens crysis må portes fra et PC spill og ble kraftig nedskallert, noe som gjerne fører til svært dårlig utnyttelse/optimalisering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå