Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Spillproblem! Spill vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Har noe fucket med maskinen min;> Det begynte først med crysis, timeshift og hellgate:london, spill som trenger litt ytelse.. det begynne med at når jeg starter spillet så blir skjermen svart og etter et par sek så lukker spillet seg uten feilmelding, og noen ganger så kommer det "-spill- har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne."

Jeg har formatert og det virka, men det skjedde igjen bare et par dager igjen etterpå, og jeg brydde meg ikke så mye da jeg ikke spiller disse spillene så mye, men da det faktisk begynner og skje med Battlefield2/Battlefield 2142/Heroes of Might and Magic V så må jeg se og få dette fikset! noen som har et tips for hva som kan være feil?

Jeg har vannkjøling med specsa: Radeon x1900gt, 1gb ddr1, Amd x2 4200+, med XP professional sp2!

Jeg tenkte kanskje det var videorammen, da vannkjølinga ikke dekker det, så festet jeg en gammel 120mm ORB-939 cpu vifte som kjølet rammen sånn nogenlunde, og da virka alt faktisk helt greit for et par dager, da alt gikk tilbake til det samme. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...