A-Jay Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nyhet i Aftenposten: "55 julebordgjester fra firma (...) måtte rømme da selskapslokale i Kristiansand tok fyr." Og hva selger firmaet som var på julebord? Brannvernsutstyr! :!: Lengre ned i artikkelen står det faktisk: "Firmaet er en av Sørlandets største leverandører av brannvernutstyr." Måtte le når jeg leste dette. Så ironisk at deres eget julebord skulle brenne ned når de hjelper andre firmaer med å beskytte seg mot nettopp dette... Link Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Oh, den delikate ironien. Thank you. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Oh the irony! :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ah den vakre ironien. Kanskje en av dem t.o.m tenkte "shit, jeg viste det var noen jeg skulle ringe". Lenke til kommentar
pertm Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 He he de skulle ikke ha utsatt den jobben... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 "Skomakerens barn har ikke sko" Lenke til kommentar
V_B Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ser ikke humoren i noe som kunne vært mulig dødsulykke.. bare flaks de fant ut i tide. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Uhell kan skje alle.. Var problemer med strømmen så det ut som. Enig med Vbrattla der gitt... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ser ikke humoren i noe som kunne vært mulig dødsulykke.. bare flaks de fant ut i tide. Synes selv det var utrolig morsomt, det blir som en slakter som er vegetarianer eller en marinejeger som er redd for å få vann i håret - tror de kaller det ironi på nynorsk. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hadde det vært deres egne lokaler som hadde brent ned så er det jo noe helt annet, men når det er ett innleid lokale der det kun var flaks at de hørte popping i sikringsskapet som var feilen, så er det liksom ikke så mye ironi i det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, gledesdreper! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 ser ikke helt gleden man kan drepe her... Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 ser ikke helt gleden man kan drepe her... Huff da.. Stått opp med feil fot? Det er jo klart at det var en farlig situasjon der mange kunne ha blitt skadet, men jeg er allikevel enig i at det er en liten porsjon ironi der når de som er en av de største leverandørene på brannsikkerhets utstyr må storme ut av julebords lokalet i en helvettes fart fordi det har tatt fyr! Hehe! jaja.. Alle kan da mene forskjellig Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Om et menneske ikke ser humoren i noe er det en ærlig sak, men jeg minner om reglene for posting her som sier "Om du personlig ikke finner en tråd eller post morsom skal det ikke kommenteres i tråden." Men det blir ikke morsommere av at et dusin brukere skal kalle ham gledesdreper. Det er mer off topic enn kommentaren i seg selv. Bruk rapportknappen til slikt, ikke tråden. Morsomt eller ikke morsomt, det er vel uansett ikke så mye mer enn "LOL" og "eid" som kommer ut av å ha denne tråden åpen etterhvert. Så jeg tror like godt vi stenger. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg