Haraldson Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hardware.no For mye negativ letter-spacing på overskrifter. .washington h3 med -4px blir for mye .florida h3 med -1px blir også litt for mye, siden tekststørrelsen er en del mindreFor mer finkontroll på letter-spacing kan man heller bruke -0.04em, som et eksempel På jakt etter datautstyr - Kunne hatt godt av avrundede kanter, som i hovedmeny. Meny - Ikon må på plass i hovedmeny på active. Lys grå versjon av samme ikonet, for eksempel. Mer markert hover i hovedmeny, tror en lys, lys blå bakgrunn (dvs. en active med lav opacity, samme form) kunne ha fungert. Pent hovedsøk på siden, kunne ha vært pent om søk til venstre under tester har samme stil. Margin under formen mangler. Refleksjon under logo, litt utdatert og 'billig' effekt blitt. Tøft at dere har turt å bruke serif-fonter, men ikke overbrukt det. Skygge og padding til høyre må på plass. Bunnen av containeren er heller ikke komplett. Skeptisk til reklame helt øverst. Det begynner å gå litt ut på dato. Bare se på DB.no. De har sluttet med å ha reklamen helt øverst, av den enkle grunn at folk bare scroller kjapt forbi. Rent estetisk sett fungerer heller ikke toppen godt. Det ser rotete ut. På den annen side fungerer det mørke, brune feltet øverst godt, og jeg tror ikke siden hadde sett så bra ut uten, men jeg føler plassen burde ha blitt brukt på egenannonsering eller annet som ikke var store juletrær av reklamer. Artikkeloversikt Datostempling har for liten fontstørrelse. Pagination i artikkeloversikt løst på en kjeeeeeedeeelig måte. Her kan man for eksempel bruke noe av det samme som i menyen, tone ned det blå til veldig lys blått, få med avrundinger og lage pene bokser som tallene kan stå i. Fjerne text-decoration og gjøre tekststørrelsen en anelse mindre, midtstille teksten med text-align og line-height. Ez. Favicon, takk. ------------------- En ganske rotete samlepost som jeg kommer til å oppdatere etter hvert som jeg surfer mer rundt. Er dog ganske imponert hittil, og har tro på at dette kan bli bra! Det klør litt i fingrene etter å kode litt, kjenner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg