Gå til innhold

Sliter med motivasjon, kjedelig hele tiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkuratt det same problemet... Har veldig lyst å begynne å spille det skikkelig eg har virkelig det, men har ikkje sjangs. Blir så dritt lei etter bare 10-20 min :(

Har ein char eg kom til lvl 40 ved hjelp av leveling guide, men nå gidder eg ikkje å følge den heller...

Er det meg det er noko gale med ?

Kan det vere at WoW rett og slett ikkje passer for folk som meg og deg, Bear ?

Lenke til kommentar

Jeg fant motivasjon ved å joine en guild. Denne guilden består av mange av dem jeg har gjort en del quest med, så etter det ble det litt bedre, mye fordi jeg ikke tenker at jeg må levle lengere, jeg er sammens med guilden på instances og gjør enkelte oppdrag sammens med dem. Enkelte quest gjør jeg alene for det er ikke utalje group quester i spillet.

 

Jeg satte meg et mål om å komme til level 20 og trodde det skulle bli vanskelig. Men er nå kommet til level 23 uten at jeg overhode har tenkt over det. Mye takket det sosiale aspektet av spillet.

 

Men WoW er vel ikke for alle. Det er et forferdelig repetivt spill og skal du kun solo blir det forferdelig kjedelig i lengden, kan jeg levende forestille meg. Jeg måtte altså over til en guild for å overhode gidde å fortsette spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...