Gå til innhold

Sliter med motivasjon, kjedelig hele tiden?


Anbefalte innlegg

Foresten lurer jeg på det samme som Daneriks, hvorfor diskuterer dere instancer i en tråd som ikke har noe med det å gjøre? Kutt ut off topic fra nå av.

en tråd som heter "sliter med motivasjon, kjedelig hele tiden?" hvordan i ... kan noe wow relatert vere off topic?? spesielt instancer som er noe du støter på hele veien fra lv 15-70...

en sier, har du prøvd instancer? starter fra ca lv ....... så sier en annen at de har senket lvelen på mobs i instancene. du sier du sliter med motivasjon, så gir noen deg råd om ting å gjøre ... les postene, folk prøver å hjelpe deg !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at man synes at dette er ret veldig morsomt og spennende spill er det at man mæter så mange forskjellige mennesker, den eneste grunnen til at jeg i det hele tatt klarer å levle noen av min alts (alt character = ikke hoved figuren din) er det at jeg har mange forskjellige folk jeg snakker med i guild, eller gruppa som jeg går i instancer med!

 

Selv om det er med de gruppene du har det mest morsomt med, du dør mest i.. :)

 

Hele greia med WoW er at man får hele tiden nye "gaver" ved ente og hjelpe en stakkar liten grønn orc ved å finne halskjedet til den døde kjæresten han, eller ved å drepe STORE bosser ( som jeg synes er drit morsomt !! ) eller det at man går PvP (Player versus player) i battle grounds eller arena, der man enten powner noobs eller blir powna.

 

Dette er et spill som blir mer og mer morsomt!

 

Det er verdt det å komme i lv. 70!

Lenke til kommentar

Hvis du synes questing er kjedelig, vent til du må begynne å farme masse mats for å lage ting, skaffe spenn til raiding etc... DET er kjedelig det. Selv så elsker jeg å raide, eneste aspektet med spillet jeg liker. Men pga at det koster så mye, så har jeg ikke mulighet til å raide lengre, da jeg er blakk, og jeg NEKTER å farme...

Lenke til kommentar

Er man asosial i real life, er man også det i WoW. Jeg prater aldri med folk ingame nesten, og skyr group invites som pesten, med mindre det er de 2-3 real life kompisene jeg spiller sammen med til tider. Mao. har jeg aldri sett NOEN instances annet enn scarlet monastery og wailing caverns. Hver gang jeg starter en ny alt, tenker jeg "NÅ skal jeg hvertfall være sosial med denne karen og ta masse isntances!"..så er man plutselig lvl 60 uten å ha sett snurten av en eneste instance. Har hatt TBC siden det kom, men aldri gjort en eneste instance der heller.

 

Jeg har tilogmed logget, ventet 15 min, og logget på igjen av hvis folk sendte meg PM gjentatte ganger om å joine groups.

 

En kompis testa meg på det engang, når han hadde en ny alt og invita meg. Først deny'et jeg et par ganger, så logga jeg av.

 

Kom på igjen en halvtime etterpå, da sa han det var han. Jeg får høre det daglig stort sett.."Manatex has logged off" :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Er man asosial i real life, er man også det i WoW. Jeg prater aldri med folk ingame nesten, og skyr group invites som pesten, med mindre det er de 2-3 real life kompisene jeg spiller sammen med til tider. Mao. har jeg aldri sett NOEN instances annet enn scarlet monastery og wailing caverns. Hver gang jeg starter en ny alt, tenker jeg "NÅ skal jeg hvertfall være sosial med denne karen og ta masse isntances!"..så er man plutselig lvl 60 uten å ha sett snurten av en eneste instance. Har hatt TBC siden det kom, men aldri gjort en eneste instance der heller.

 

Jeg har tilogmed logget, ventet 15 min, og logget på igjen av hvis folk sendte meg PM gjentatte ganger om å joine groups.

 

En kompis testa meg på det engang, når han hadde en ny alt og invita meg. Først deny'et jeg et par ganger, så logga jeg av.

 

Kom på igjen en halvtime etterpå, da sa han det var han. Jeg får høre det daglig stort sett.."Manatex has logged off" :p

 

Hva er vitsen med WoW da? Det er jo det sosiale aspektet som gjør WoW morsomt, imo. Levele alene? Tror ikke jeg har levelet en eneste level uten å ha vært på enten Vent eller snakka med noen in-game.

Lenke til kommentar

Det er forferdelig irriterende at random personer skal sende ut invite om å joine guilden deres. Jeg blir meget irritert når folk gjør sånn.

 

Guilden jeg er med i nå er en helt nyoppstartet som vi dannet etter å ha dannet en gruppe "random" personer og tatt knekken på Knucklerot og Luzran i Ghostlands (tror det var det de het). Etter det fant vi ut at vi fungerte godt sammens og dannet guild.

 

Jeg er enig i at det sosiale aspektet er viktig å få med seg i et MMO men ikke på envær bekostning. En plass går grensen.

Lenke til kommentar
Jepp. leveler alene. Er aldri på vent. Snakker stort sett med IRL-kompisen min når jeg er online men that's it.

 

Rart, ettersom du tilsynelatende klarer å være sosial her. (Hei enormt mange forum-posts :p)

ja det var det jeg også tenkte. med nesten 9000 poster her skulle en tru at en var litt ivrig i chatten i wow og. hehe.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva den folkeskyheten i WoW kommer av. Opplevde det i Anarchy Online også.

Da spilte jeg med samme RL-kompisen. Så var jeg alene i starter area, og han sa "gå bort til hun dama og spør om hun vil groupe med deg, da går det dobbelt så fort"..men jeg ble bare stående som en idiot og glo på henne så stakk jeg.

Lenke til kommentar

Må si at etter at jeg ble litt mer sosial av meg i WoW endret alt seg litt mer. Det er mye mer hyggeligere å gjøre quests sammens med andre.

 

Nå er det selvfølgelig opp til envær hva de gjør og ser etter i et MMO, det jeg tydeligvis så etter var det sosiale aspektet i spillet og det passer meg utmerket.

Lenke til kommentar

Det sosiale aspektet i WoW er det som får meg til å spille. :)

 

Hadde LAN med 7-8 guildies rett før jul, og vi raida SSC (Vashj 13%). xD

Bear^: Det er raiding du bør se frem til. Se et par filmer om raids, bosskills osv.

Filmer om diverse aspekter av spillet finner du på Warcraftmovies! Her er det sortert i ryddige emner, men det er vel for det meste PvP-filmer der.

Denne filmen ble jeg introdusert for før jeg ble level 60 (før The Burning Crusade), og det var vel den som fikk meg skikkelig interessert i å prøve ut PvE-aspektet av spillet.

Curse-Guild does BWL.

 

Den er verdt å se på selv om den begynner å bli litt gammel nå.

Blackwing Lair er (var) en 40-manns raidinstans, der man måtte være level 60 for å kunne gå inn. Det er vanlig å plassere enten 10 eller 25 mann i en raidinstans nå.

Lenke til kommentar

mmm. minner. hehe..

den beste tiden jeg har hatt i wow var når jeg levla den første karakteren min, når alt var nytt.

jeg husker første wow videoen jeg så. en film av noen som tok Ragnaros. min main var sikkert lvl 20 eller no. jeg husker jeg bare satt der og lurte åssen noen kunne ta no så sykt svære greier. :D

eller første gang jeg så en horde, en female troll på raptor mount, jeg var på vei til westfall for og queste der og husker jeg bare frøys opp når jeg så det svære greiene komme ridans og blei livredd når jeg så at jeg kunne attacke den xD horden stoppa og vinka til meg, jeg torte ikke gjøre en dritt bare sto der til den hadde gått, da løpte jeg som f. nedover..

Lenke til kommentar

Da var jeg level 20 og målet er for så vidt nådt. Blir jeg å legge spillet vekk nå? Ikke med det første i alle fall, er som tidligere sagt medlem av en guild og har begynt å like det sosiale aspektet av spillet. Selv om det meste er repetivt slakting og goto quester så er det morsomt å gå instances f.eks med andre.

Lenke til kommentar

Den eneste jeg gjør i spillet er å gå i instancer, pga jobb og andre prioriteter har jeg ikke tid til raid mer.

Men det er alltid gøy og ta en heroic eller to når jeg kommer hjem fra jobb om natta :) Begynner jeg og kjede meg stikker jeg fra gruppa og spiller heller noe annet på ps3`en. Man spiller ett spill for og ha det gøy.

Lenke til kommentar
Da var jeg level 20 og målet er for så vidt nådt. Blir jeg å legge spillet vekk nå? Ikke med det første i alle fall, er som tidligere sagt medlem av en guild og har begynt å like det sosiale aspektet av spillet. Selv om det meste er repetivt slakting og goto quester så er det morsomt å gå instances f.eks med andre.

Jeg vil råde deg til å nyte levlingen, siden den første gangen er spesiell. Ikke forhast deg til lvl 70.

Lenke til kommentar
Da var jeg level 20 og målet er for så vidt nådt. Blir jeg å legge spillet vekk nå? Ikke med det første i alle fall, er som tidligere sagt medlem av en guild og har begynt å like det sosiale aspektet av spillet. Selv om det meste er repetivt slakting og goto quester så er det morsomt å gå instances f.eks med andre.

Jeg vil råde deg til å nyte levlingen, siden den første gangen er spesiell. Ikke forhast deg til lvl 70.

Sex? Wow? Same shit. :new_woot:

Lenke til kommentar
Da var jeg level 20 og målet er for så vidt nådt. Blir jeg å legge spillet vekk nå? Ikke med det første i alle fall, er som tidligere sagt medlem av en guild og har begynt å like det sosiale aspektet av spillet. Selv om det meste er repetivt slakting og goto quester så er det morsomt å gå instances f.eks med andre.

Jeg vil råde deg til å nyte levlingen, siden den første gangen er spesiell. Ikke forhast deg til lvl 70.

Sex? Wow? Same shit. :new_woot:

For deg kanskje ...

Lenke til kommentar

Vi snakker om Rexor.... Selvfølgelig synes han det er det samme, husker selv min første, den tredje også for den saks skyld, sløser vekk masse gull på tull og tøys bare for litt bedre gear til levling og bruker masse tid på å løpe rundt som en tulling, samle pvpgear har jeg gjort underveis også, faktisk snart 4 gladiatordeler, foreløpig lvl 68 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...