Gå til innhold

Sliter med motivasjon, kjedelig hele tiden?


Anbefalte innlegg

Gjør noe annet e å spille wow da. Begynn med NwN eller Guild Wars for å gi noen av mine favoritter.

Jeg har spillt wow èn gang, og det var i 10 minutter og det første jeg måte gjøre var å springe rundt som tauren og prøve å finne noe artigt å gjøre. Hva var det? Åå, slakte kaniner eller noe merkeligt noe. Det er nå rundt ett år siden så jeg husker ikke så godt, men det var første og siste gang med WoW!

 

 

Jeg avsluttet nettop GW pausen min, og nå rikker jeg meg ikke fra PC-en

 

Men GW suger :!:

 

 

Og da suger ikke WoW?

 

 

Kan du forresten begrunne utsagnet ditt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Idioti? No offence, men isåfall er det din egen.

 

Hvor vanskelig er det å laste ned fra wow-europe.com istedet for worldofwarcraft.com?

 

Frys kontoen din på U.S. , start på EU :)

 

Var en banner som ledet meg til WoW trialen. Og når jeg startet spillet fikk jeg beskjed om å oppgi region. Nå valgte jeg Norway så hadde det vært så vanskelig å gi en liten feilmelding om at dette var US versjonen?

 

Ganske teit at de ikke opplyste om det, men det finnes en manuell løsning.

 

Det er en fil i WoW-mappen som heter realmlist.wtf - denne kan du åpne i notepad.

 

Din fil vil se ut omtrent noe som dette:

set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com

set patchlist us.version.worldofwarcraft.com

 

Slett det og sett inn dette istedenfor:

set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com

set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com

 

Da kobler du deg opp til europa-servere istedenfor de amerikanske.

Lenke til kommentar
Idioti? No offence, men isåfall er det din egen.

 

Hvor vanskelig er det å laste ned fra wow-europe.com istedet for worldofwarcraft.com?

 

Frys kontoen din på U.S. , start på EU :)

 

Var en banner som ledet meg til WoW trialen. Og når jeg startet spillet fikk jeg beskjed om å oppgi region. Nå valgte jeg Norway så hadde det vært så vanskelig å gi en liten feilmelding om at dette var US versjonen?

 

Ganske teit at de ikke opplyste om det, men det finnes en manuell løsning.

 

Det er en fil i WoW-mappen som heter realmlist.wtf - denne kan du åpne i notepad.

 

Din fil vil se ut omtrent noe som dette:

set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com

set patchlist us.version.worldofwarcraft.com

 

Slett det og sett inn dette istedenfor:

set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com

set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com

 

Da kobler du deg opp til europa-servere istedenfor de amerikanske.

 

Men du må vel fortsatt ha konto på EU serverne?

 

Det der fikser bare slik at du slepper å legge inn wow på nytt.

Lenke til kommentar

Det fungerer dessverre ikke å endre realmlist.wtf. Jeg forsøkte det og logget meg på med kompisen min sin konto fra EU serveren. Jeg fikk bare mulighet til å velge US servere da og.

 

Skal sende mail til Blizzard og forhøre meg om mulighetene til å overføre de karakterene jeg har på US server til en EU server, sett selvfølgelig at jeg registrerer en EU konto med en EU versjon av WoW.

 

Forøvrig er dette ikke en tråd hvorvidt GW suger mer enn WoW så for dere som har en intens trang til å fortsette på det emnet, stopp.

Lenke til kommentar
Å levle en character til lvl 19 er da ikke det vanskeligste, så skjønner ikke hvorfor du vil gjennomgå alt styret med å kontakte Blizzard osv.

 

Har du fulgt med på topicen eller har du nettopp dumpet innom? Jeg sliter nok med motivasjonen som det er, har startet nok chars, vil faktisk holde meg til en og jeg er fornøyd med paladinen min nå, dwarf paladin, og liker å holde på med den, vil derfor være meget fint om jeg kunne fortsette i alle fall på den nå som jeg har kommet i gang.

 

De første 10 levlene er pyton alla carte og litt til. De neste 10 levlene er og pyton men du har i det minste komme til enighet at de er pyton og forventer deg ikke noe mer utav det. Men det er de levlene etter level 20 jeg så gjerne vil se litt til for å se om det er noe bedre etter det.

 

For deg kan det være en dags effektivt arbeid å levle opp til 19, for meg så begynte jeg forrige adventstid med en Tauren warrior og den er fremdeles ikke level 20.

 

Så om du ser poenget mitt nå hadde det vært perfekt.

Lenke til kommentar

Det ar de level 20 jeg så gjerne skulle se og kanskje se noe andre områder av spillet og.

 

Jeg er og av den oppfatningen at man skal forsøke et spill virkelig grundig før man forkaster det, og som aktiv gamer vet jeg at de fleste MMO's er gørr kjedelig til du kommer til et spesielt punkt. Jeg vil se om jeg klarer å nå det punktet, men om det punktet er level 70 så får jeg se hvor langt jeg kommer.

Lenke til kommentar
Da råder jeg deg til å drite i World of Warcraft og finne deg et annet spill. Som det skrives andre steder i tråden er WoW et spill som repteres hele tiden, så hvis du sliter med motivasjon så tidlig, drit i det.

Datsyl er forresten den i Drøm som gir alle motivasjon og en givende lyst til å fortsette. Vi hadde ikke klart å vært positive uten deg, Datsyboy.

 

Spøk til Glock: Hvis du er lei; prøv å reroll, bytt faction eller race. Det kan utgjøre store forskjeller. Skjønner at du blir lei hvis du har valgt Belf Male Lawladin og slått deg vei til level 10.

Lenke til kommentar
Da råder jeg deg til å drite i World of Warcraft og finne deg et annet spill. Som det skrives andre steder i tråden er WoW et spill som repteres hele tiden, så hvis du sliter med motivasjon så tidlig, drit i det.

Datsyl er forresten den i Drøm som gir alle motivasjon og en givende lyst til å fortsette. Vi hadde ikke klart å vært positive uten deg, Datsyboy.

 

Spøk til Glock: Hvis du er lei; prøv å reroll, bytt faction eller race. Det kan utgjøre store forskjeller. Skjønner at du blir lei hvis du har valgt Belf Male Lawladin og slått deg vei til level 10.

 

Jeg er flink med motivasjon da ... selvom vi klarte oss bedre i 5vs5 uten deg og kun 4 man :!:

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar
Da råder jeg deg til å drite i World of Warcraft og finne deg et annet spill. Som det skrives andre steder i tråden er WoW et spill som repteres hele tiden, så hvis du sliter med motivasjon så tidlig, drit i det.

Datsyl er forresten den i Drøm som gir alle motivasjon og en givende lyst til å fortsette. Vi hadde ikke klart å vært positive uten deg, Datsyboy.

 

Spøk til Glock: Hvis du er lei; prøv å reroll, bytt faction eller race. Det kan utgjøre store forskjeller. Skjønner at du blir lei hvis du har valgt Belf Male Lawladin og slått deg vei til level 10.

 

Jeg er flink med motivasjon da ... selvom vi klarte oss bedre i 5vs5 uten deg og kun 4 man :!:

Ikke ta dette her og, da. Mock meg mer enn gjerne i småprat, men ikke vits i å spamwhore. :)

 

Og, ja, sier jo at du er flink med det. Du trudde ikke jeg var sarkastisk, vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...