Gå til innhold

Sliter med motivasjon, kjedelig hele tiden?


Anbefalte innlegg

Det fungerer dessverre ikke å endre realmlist.wtf. Jeg forsøkte det og logget meg på med kompisen min sin konto fra EU serveren. Jeg fikk bare mulighet til å velge US servere da og.

 

Hvis du endrer teksten i realmlist, så funker det å kunne se EU servere, men du må fortsatt kunne ha EU konto.

 

Skal sende mail til Blizzard og forhøre meg om mulighetene til å overføre de karakterene jeg har på US server til en EU server, sett selvfølgelig at jeg registrerer en EU konto med en EU versjon av WoW.

 

Dette går dessverre ikke, har prøvd dette i over ett år, iom. at jeg har en 60 warlock og 60 shaman på US... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bear^, har du noen venner / lokale som spiller wow?

 

HELE sjarmen med wow er at det er et MMORPG, spill med venner og kjente. Hadde det ikke vert for at jeg kjenner så mange på realmen jeg spiller på hadde jeg ikke orket å spille. Og etterhvert blir du kjent med andre på realmen, levelen betyr noe men når du har det artig med noen du kjenner når du spiller så kommer resten flytende :p

 

Mulig rart formulert men.

Lenke til kommentar

Har investert i WoW Battlechest på Elkjøp til 300 kr så sitter nå med en Blood elf paladin og er mer ghost enn Elf i Ghostland (mye takket være 2 lvl 21 elite som jeg har hadt "gleden" av å møte på).

 

Synes fremdeles det er ufattelig repetivt men ettersom jeg nå er på lvl 14 og gjør quests så det suser (forsøker å holde meg unna grinding) så går det sakte men sikkert oppover.

 

Grupper har jeg ikke vært så mye i ettersom min level er ganske liten, men regner med at rundt 18-20 blir jeg å se litt mer etter noen å gjøre questst sammens med.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Har ikke noe med at jeg vil bli avhengig, her er det noen som totalt har misforstått opplegget her. Om det ikke er kommet frem godt nok er jeg over middels interesert i spill og har en del MMOs på baken uten at det har gitt meg noe skadevirkning.

 

Nå setter jeg til livs dette spillet og bare for å si at jeg faktisk har forsøkt det. Jeg er ikke ute etter å skape noe avhengighet eller på noen mulig måte gjøre spillet til en del av livet mitt (spilling generelt sett er det fra før av) men heller at jeg faktisk har forsøkt dette spillet.

 

Spillet fenger til en vis grad, men jeg har aldri kommet til å droppe sosiale ting kun for å spille WoW, der vil jeg fremdeles si at de som gjør det er klinn kokos i kanelbollen.

Lenke til kommentar

alt for mange poster til at jeg gidder og lese alle nå, så beklager hvis det er nevnt^^

men har du prøvd instance? når du er rundt lvl 17-18 kan du begynne Deadmines hvis du er aliance. kansje litt instance kjøring vil sette litt farge på tilværelsen din. :cool: hvis du er horde aner jeg ikke hva slags instance du må gå i siden jeg ikke spiller horde :D og gi battleground et forsøk, kan være at du liker det. wsg er ganske morro når en er ny til det. har mange gode minner fra det gitt^^

Lenke til kommentar

etter å ha lvlet shaman, mage, priest, warrior og no en rogue så ville jeg sagt at shaman er det gøyeste å lvle, mage er gøyest i end-game PVE, priest vet jeg lite om uten at det er utrolig raskt å lvle, warrior er diggbart i pvp.. og rogue er hvertfall kjekt i low level pvp, finner vel mer ut om rogue når jeg kommer til level 70.

 

Men hvis du synes det er kjedelig før level 20 bør du bare rett og slett slute med wow..

 

edit: skjer med off-topic då? fyren er ikkje level 20 enda og dere diskuterer drop rate fra instancer i forhold til før 2.3 :S

Endret av daneriks
Lenke til kommentar

Er nå level 16 og tro det eller blitt medlem i en nyoppstartet Guild (bestående av medlemmer jeg var sammens med da jeg felte Knucklerot og Luzran) og det begynner å se litt mer morsomt ut. Har i alle fall nok motivasjon til å komme meg videre.

 

Foresten lurer jeg på det samme som Daneriks, hvorfor diskuterer dere instancer i en tråd som ikke har noe med det å gjøre? Kutt ut off topic fra nå av.

Lenke til kommentar
Foresten lurer jeg på det samme som Daneriks, hvorfor diskuterer dere instancer i en tråd som ikke har noe med det å gjøre? Kutt ut off topic fra nå av.

en tråd som heter "sliter med motivasjon, kjedelig hele tiden?" hvordan i ... kan noe wow relatert vere off topic?? spesielt instancer som er noe du støter på hele veien fra lv 15-70...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...