Walts Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei Prøvde å søke meg frem men fant ikke akkurat det jeg lurte på. Levere posten pakker på lørdager ? dette står på sporingen: 14.12.07 20.49 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Men har opplevd flere ganger at den ikke har blitt oppdatert før 1-2 dager etter at pakken min har kommet frem. Jeg bor da i oslo om det har noe å si. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Beste måten du kan finne det ut på er å tasse ned på ditt lokale postkontor med sporingsnummeret i hånda. Kanskje ligger den der, kanskje ikke. Med mindre det er en som skal leveres på døren da. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 problemet er da at jeg ikke bestilte den til det lokale postkontoret siden det stenger før jeg er hjemme fra jobb om dagen Så tar 30min å komme til ditt jeg har bestilt det. har ikke lyst til å reise forgjeves Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 pakker blir ikke sendt videre på lørdager. de går først ut på søndagen, slik at den kommer til neste palss på mandag. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 nå før jul ja... ellers sendes pakker til og med lørdags morgen... har pakka de kommet f.eks til oslo lørdagsmorgene stopper den der... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 den kom inn ditt i går kveld til omlasting. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 den kom inn ditt i går kveld til omlasting. da flytter den seg nok ikke før om mandagan vill jeg tro... norgespakker er vell hovedsaken i helgene for posten... der den største gruppen med folk som blir sint er før jul. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 ok, posten hadde kommet nå å ikke no pakkelapp så kan vel da regne med å vente til mandag da. Å jeg som ville ha tven i dag Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du har den på mandag hvis alt går som det skal. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 De har veldig mye å gjøre nå. En pakke jeg ventet på, som jeg hentet på torsdag, ble liggende til omlastning i oslo både tirsdag og onsdag. Kom inn sentralen tirsdag morgen. Bor også i oslo.. Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Posten kjører ut pakker på lørdager her i Porsgrunn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Så fort pakken er ankommet og registrert din postterminal kan du hente den, utan hentelapp. Ta med deg sporingsnummeret så går det bra. Men ein pakke som er innlevert 20:49 er neppe framme dagen etter. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 jeg kan jo spesifisere litt angående det å sende pakker i helga. posten sender pakker fra fredag til lørdag, tar pause fram til søndag og sender så pakka videre på søndagen, slik at den når neste punkt på mandag. Lenke til kommentar
freolss Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 jeg kan jo spesifisere litt angående det å sende pakker i helga. posten sender pakker fra fredag til lørdag, tar pause fram til søndag og sender så pakka videre på søndagen, slik at den når neste punkt på mandag. Sant til en viss grad. Utenom jul så hentes ikke pakkene som blir levert inn på et postkontor på lørdager. De ligger på postkontoret til mandag. Vanlige pakker kommer heller ikke på mandager. Til postkontoret. Bare ekspress over natt og bedrifts. Resten kommer tirsdag, om det er mandag det sKULLE kommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå