ATWindsor Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg er på utikk etter et trådløst tastatur og mus med god rekkevidde, dette og en pris som ikke er helt hinsides er eneste kriterium sålenge kvaliteten ikke er fullstendig søppel. Skal stå på et rom med prsjektor til styring av PC koblet til prosjektor, bør ha minst 5 meter i luftlinje under "alle forhold" om mulig. AtW Lenke til kommentar
cazber Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Har selv Logitec LX710 blåtann tastatur og mus. Har testet denne gjennom 2 vegger (pc i stuen, og tastatur/mus på soverom), med ca 10 meter mellom. Dette funket fint for meg. De første månedene jeg hadde dette tastatur/mus, så hadde jeg ikke noen som helst problemer. Har dog i det siste hatt noen få ganger som jeg må ta ut blåtann mottakeren i min bærbare pc for å få tastatur/mus til å fungere (ca 1 gang i uken). Dette kan kansje komme av at jeg flytter en del på den bærbare, og at jeg av og til får en liten bend på blåtann mottakeren pga ferrit kjernen rundt strøm ledningen på min bærbare kommer under blåtann mottakeren. Allt i allt er jeg veldig godt fornøyd. Ikke var den veldig dyr heller. Tror den kostet meg ca 700 kr, men husker ikke helt da det er en stund siden jeg kjøpte den. Har forresten også tålt et halvt rødvinsglass sølt ut over tastaturet. Noen taster ble ganske seige å trykke ned, men tok dem ut og rengjorde med rent vann, og nå er det i topp stand igjen:) Endret 18. desember 2007 av cazber Lenke til kommentar
oycob Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Logitech diNovo Edge - ingen over, ingen ved siden Har dette på hytta selv, og det er virkelig helt nydelig - og vært alle pengene, til tross for stiv pris... billigste pris i prisguiden er 1236,-, rundt to hundre kroner mindre enn da jeg kjøpte mitt, altså har det sunket litt i pris siden i sommer. Tastaturet bruker bluetooth, og det har meget god rekkevidde. Fem meter er ikke noe problem, selv gjennom hindringer. Touchpaden er minst like bra som de du finner på laptoper, og vil fungere flott for alle som er vant med å bruke slike. https://prisguiden.no/product.php?productId=53796 Endret 18. desember 2007 av oycob Lenke til kommentar
cazber Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Rettelse. LX710 bruker ikke blåtann, men sannsynligvis RF signaler. Fungerer uansett bra for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå