CIder Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Heisann! Skal prøve å få guffet opp en "gammel" Dell Latitude D800 og vil kjøpe mere minne til denne. Maskinen bruker pc 2100 brikker forresten. Fra før av står det 2 x 256mb i den. Er bare plass til 2 brikker der som vel er vanlig. Hvordan vil ytelses forskjellen være om jeg setter inn 2 x 512 mb kontra en på 1024 pluss en av 256mb brikkene? Vil 2 x 512mb være raskere?. Prismessig ligger de ganske likt kan det se ut til. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Heisann! Skal prøve å få guffet opp en "gammel" Dell Latitude D800 og vil kjøpe mere minne til denne. Maskinen bruker pc 2100 brikker forresten. Fra før av står det 2 x 256mb i den. Er bare plass til 2 brikker der som vel er vanlig. Hvordan vil ytelses forskjellen være om jeg setter inn 2 x 512 mb kontra en på 1024 pluss en av 256mb brikkene? Vil 2 x 512mb være raskere?. Prismessig ligger de ganske likt kan det se ut til. Jeg tror nok ikke du vil merke stor forskjell på 1 gig og 1,2 gig ram. Når du passerer gigabyte'n er ikke forskjellen så stor før du dobler den igjen Gå for 1 stk 1024 så kan du kjøpe 1 til når du får råd etter jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå