Gå til innhold

Øreplugger til mp3/ipod ca 500kr+

sureup

Anbefalte innlegg

Hey jeg skal sannsyneligvis få en ipod touch eller en annen mp3 spiller til jul og trenger derfor gode Øreplugger til hverdagslig bruk= skal kunne brukes overalt, mens jeg går, løper, sitter på bussen, skolen osv osv... må sitte godt i øret.

Pris må ligge rundt 500kr. (kan gå opp litt om d utgjør stor forskjell)

Jeg hører på Metal/Hard rock og trenger derfor god lyd med en del bass.

takk på forhånd

edit: fjernet hodetelefoner fra topicnavnet og topic teksten. Har bestemt meg for øreplugger.

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sennheiser CX300 er glitrende plugger til ca den prisen! Dyp bass, men samtidig knallskarp og fin lyd i hele spekteret! Sitter også godt i øret, da det følger med 3 ulike størrelser.

ok men jeg har hørt at man må kjøpe de på ebay ellno for å få det til en skikkelig pris, ergo at det ikke er verdt mer enn det man kan få den på ebay? Eller var det sånn før? Ser at de koster 400 ca i Norge og om de holder så er jo ikke det så mye.

Lenke til kommentar

Siden du kun skal bruke 500 kr så kjøp deg CX300.

Helt greie øreplugger. Grei lyd, sitter behageligt i øre.

Demper litt støy utenfra.

Ledningene er lett og det er ikke ubehagelig og ha på seg.

Ser også greie ut.

Og ledningen er nok lang til og ha spilleren i lomma.

Kjøpe selv disse da jeg glemte og ta med hodetelefonene mine til byen, angret ikke. Får helt greie plugger til en billig penge.

Kjøpe DENON AH-C551 til dama. Helt greie disse også. Koster ikke mye mer. Men lyden er bedre og mer behagelig og ha på seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...