Joachim_F Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Godt råd til de som skal kjøpe hus: Be om garanti for at det ikke er hjemsøkt av mørke vesener fra tidenes morgen før du skriver under på kontrakten. Les mer Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ah, jeg elsker slike spill! Veldig god omtale. Bare synd spillet ikke fikk så god karakter. Må nok få testet spillet en eller annen gang. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Høres greit ut.. med Metallicas "The Call of Ktulu" eller "The thing that should not be" spillende i bakgrunnen kan jo dette karakteriseres som kveldskos. Endret 15. desember 2007 av mg_martin Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg skal ha det:) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har spillt dette i ca 3 timer nå, og må si det er meget bra stemning her. Hadde lite lyst til å gå ned den brønnen i kjelleren etter at jeg hadde lest de bøkene og arkene på forhånd.. Og det var skummelt der nede ja. Håper bare det fortsetter sånn. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hehe alle Lovecraft-spill er like "defekte" som litteraturen hans. Med det mener jeg at man elsker det, nettopp på grunn av alle småtingene som "ikke funker" og som ikke er slik det "skal" være. For meg er fremdeles det definitive Lovecraft-spillet "Alone in the dark" fra dinosaurenes tid. Mange vet ikke at Lovecraft faktisk var kompis med Conan-skaperen Robert E. Howard fram til Howard tok livet av seg på begynnelsen av 1900-tallet. Jeg håper funcom "låner" litt fra Cthulhu Mythosen, slik Howard ofte gjorde. Hmmm hvor får jeg kjøpt dette spillet mon tro? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Hmmm hvor får jeg kjøpt dette spillet mon tro? Flere som har det til en rimelig penge her: http://gamer.no/product.php?productId=74902&view=prices Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg