feie_bitcha Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hei.. Jeg har hatt problemer lenge med dette, nå har jeg nettopp formatert alt og satt inn nytt skjermkort (GeForce 4 Mx 420). Problemet er at når jeg skal spille CS for andre gang eller noe så kommer det : "The Selected OpenGl Mode is Not Supported By Your Video Card". Dette har skjedd ofte i det siste, men som sagt har jeg nettopp formatert og lagt inn Xp. Jeg kjører nyeste Nvidia drivere og DirectX 9. Noen som kan hjelpe ? På forhånd takk! Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Velg Direct3D i stedet for OpenGL i den setup-menyen Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det er bare til å drite i den erroren! Bare trykk OK og spill! Med Direct3D er det ganske mye lavere fps! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 får den feilen noen ganger jeg også, da må jeg vanligvis starte maskina på nytt for å få det til å funke igjen :-? Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hadde akkurat samme problemet for 6 - 8 dager siden satte inn msi gf4 ti4200. Jeg lasta ned siste driverene fra nvidia,instalerte dem og restarta. Da ble alt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå