Alexander Schindler Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Herr Cage jakter etter nasjonale skatter nok en gang. Se videoen Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Heftig! Gleder meg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Denne kjem eg til å sjå, er veldig glad i eventyr/skattejaktfilmar. National Treasure var ganske god, sjølv om den type film alltid har nokre logiske bristar samt klisjear her og der. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg så forrige Treasure Hunter-filmen og skal selvsagt se denne. Ingen tvil om det. Nicholas Cage er dessuten en av mine favorittskuespillere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Godt å se det ikke bare er jeg som liker Cage Denne skal selvsagt sees så snart det er fysisk mulig Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 The most famous assassination in history Nigga please. Amerikanere er så latterlig selvsentrerte. Gleder meg, Cage er hawt. Carl Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Haha, dette gleder jeg meg faktisk stort til. Det er noe med skattejaktfilmer som får meg til å føle meg 12 år igjen. Ben Gates er det nærmeste Hollywood har kommet en ny Indiana Jones (Angelina Jolie gjorde ikke en så verst figur i Tomb Raider-filmene, men det blir liksom ikke det samme når Indy har 75D i BH-størrelse). Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Japp! Digger slike filmer! Elsket National Treasure, så den faktisk her om dagen.. igjen.. Dette blir bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg