Mokko Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Når jeg skal spille Online på Burnout-demoen eller Fifa 08, får jeg beskjed om at jeg ikke kan gjøre det pga. "Parental restrictions". Alt av foreldrekontroll er avskrudd. Brukeren min er en Sub-account, kan dette ha noe å si? Er det noen som har samme problemet,og/eller kan hjelpe meg? Vet ikke hvilken aldersgrense det er satt på Burnout, men Fifa har jo 3+, så det er ganske dustete å ikke få spille Online der..! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvorfor Sub Account? Har selv kun master accounts. En japansk, en UK konto, en USA konto og en Norsk konto Forsvinner problemet om du bruker en master account? Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Tror ikke du kan spille oline på Burnout enda. På demoen altså. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jo det kan det du, spilte jo bare online i går. Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jo det kan det du, spilte jo bare online i går. Ok, sorry. Men spillet er sykt fett Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Hvorfor Sub Account? Har selv kun master accounts. En japansk, en UK konto, en USA konto og en Norsk konto Forsvinner problemet om du bruker en master account? Det funker på Master Accounten, ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå