Thomas1992 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei, jeg har nettopp lastet ned titan bar, men vet ikke hvor jeg skal legge dem innpå wow-mappa! noen som vet det, eller har forslag ! -Thomas Lenke til kommentar
Thomas1992 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Hei, jeg har nettopp lastet ned titan bar, men vet ikke hvor jeg skal legge dem innpå wow-mappa! noen som vet det, eller har forslag ! -Thomas noen som vet ? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) 1.Finn ut hvor WoW mappa di er på maskina. 2.Åpne en mappe som heter interface . 3. Finn ei mappe som heter Addons - sleng titan fila inn i denne mappa . 4.Start WoW og sjekk at addonsen er blitt med i spillet , der du velger char . Er lenge sia jeg spillte WoW , men mener det var noe slikt . Edit : skal du til å spelle WoW ? Du blir feit og usosial , herved advart ! Endret 15. desember 2007 av Bulletus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Det er jo et eget WoW-underforum her som er bedre å spørre i, men du fikk jo svar:) Endret 15. desember 2007 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Thomas1992 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 1.Finn ut hvor WoW mappa di er på maskina.2.Åpne en mappe som heter interface . 3. Finn ei mappe som heter Addons - sleng titan fila inn i denne mappa . 4.Start WoW og sjekk at addonsen er blitt med i spillet , der du velger char . Er lenge sia jeg spillte WoW , men mener det var noe slikt . Edit : skal du til å spelle WoW ? Du blir feit og usosial , herved advart ! heh, jaja skal prøve det der..men har mange interface mapper : / en med ingen tall, og 3-4 stk med fullt av tall Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 1.Finn ut hvor WoW mappa di er på maskina.2.Åpne en mappe som heter interface . 3. Finn ei mappe som heter Addons - sleng titan fila inn i denne mappa . 4.Start WoW og sjekk at addonsen er blitt med i spillet , der du velger char . Er lenge sia jeg spillte WoW , men mener det var noe slikt . Edit : skal du til å spelle WoW ? Du blir feit og usosial , herved advart ! heh, jaja skal prøve det der..men har mange interface mapper : / en med ingen tall, og 3-4 stk med fullt av tall Det er bare en mappe med "Addons" . Lenke til kommentar
Thomas1992 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 1.Finn ut hvor WoW mappa di er på maskina.2.Åpne en mappe som heter interface . 3. Finn ei mappe som heter Addons - sleng titan fila inn i denne mappa . 4.Start WoW og sjekk at addonsen er blitt med i spillet , der du velger char . Er lenge sia jeg spillte WoW , men mener det var noe slikt . Edit : skal du til å spelle WoW ? Du blir feit og usosial , herved advart ! heh, jaja skal prøve det der..men har mange interface mapper : / en med ingen tall, og 3-4 stk med fullt av tall et spm til, skal jeg slette blizzard sine? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er ikke nødvendig , kan lett bli KÅL ut av det , bare la dem stå . Du kan heller velge addons inni spillet - der du velger charer . Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Tråden flyttes til World of Warcraft-forumet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå