Morro Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Hei I min nye stasjonære maskin er det Seagate harddiscen som lager desidert mest lyd. Den er montert stående på frontpanelet, og bruker dette som "høyttalermembran". Er det noe problem å montere den i noe "mykt", enten i kabinettet, eller et eget kabinett utenfor? Kan den monteres liggende? Jeg går ut ifra at den er jordet med kabelen fra strømforsyningen? Endret 15. desember 2007 av Morro Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei I min nye stasjonære maskin er det Seagate harddiscen som lager desidert mest lyd. Den er montert stående på frontpanelet, og bruker dette som "høyttalermembran". Er det noe problem å montere den i noe "mykt", enten i kabinettet, eller et eget kabinett utenfor? Kan den monteres liggende? Jeg går ut ifra at den er jordet med kabelen fra strømforsyningen? Null problem, dette. Tror jeg vet hvordan du mener den "står" i maskinen din. Så en mystisk patent med noe klips som gjorde at den stod oppreist i front på et lite kabinett. Nei, gjør som denne karen. Lykke til Lenke til kommentar
Morro Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Den patenten med store o-ringer var smart! Har gjort noe tilsvarende nå, med det jeg hadde for hånden. Lyden er redusert til en liten brøkdel av hva det var! (At ikke store selskap klarer det bedre...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå