Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Laptopen vil ikke starte..

Anbefalte innlegg

Først slo vifta seg klikk, og begynte å bråke noe forferdelig. Jeg slo da av maskinen med av-knappen..

Når jeg nå ca 10 timer senere skulle starte maskinen igjen, kommer det opp en svartskjerm hvor det står:

Vi beklager det intrufne, men Windows startet ikke uten feil. Dette kan være forårsaket av en nylig foretatt maskin. eller programvareendring".

Så står det litt mer, og man kan velge å starte i enten Sikkermodus, Sikkermodus med nettverk, Sikkermodus med bare kommandolinjen, Siste fungerende konfigurasjon eller Start Windows på vanlig måte.

Problemet er at uansett hvilke jeg velger så går datamaskinen til oppstartsskjermen, og så tilbake til de nevnte alternativene.

Lurer på om dette skjer fordi vifta har klikka og noe er for varmt? Det har jo gått 10 timer, så burde være avkjølet nå?

Det er en Tundra med Intel Celeron, XPSP2, det er vel det jeg vet om min egen laptop.

Håper noen har noen tips..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er nesten tre år gammel, kjøpt på PSdata.no. Hørte med en fyr i går, han sa det trolig var et hovedkortproblem, så jeg sender den inn til PSdata.

Hvor lang tid burde jeg regne med at det tar fra jeg sender den inn til jeg får den igjen? Nå er det jo jul og greier, så jeg frykter det vil ta mye lenger tid enn det jeg egentlig kan vente..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...