Konstantin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Først slo vifta seg klikk, og begynte å bråke noe forferdelig. Jeg slo da av maskinen med av-knappen.. Når jeg nå ca 10 timer senere skulle starte maskinen igjen, kommer det opp en svartskjerm hvor det står: Vi beklager det intrufne, men Windows startet ikke uten feil. Dette kan være forårsaket av en nylig foretatt maskin. eller programvareendring". Så står det litt mer, og man kan velge å starte i enten Sikkermodus, Sikkermodus med nettverk, Sikkermodus med bare kommandolinjen, Siste fungerende konfigurasjon eller Start Windows på vanlig måte. Problemet er at uansett hvilke jeg velger så går datamaskinen til oppstartsskjermen, og så tilbake til de nevnte alternativene. Lurer på om dette skjer fordi vifta har klikka og noe er for varmt? Det har jo gått 10 timer, så burde være avkjølet nå? Det er en Tundra med Intel Celeron, XPSP2, det er vel det jeg vet om min egen laptop. Håper noen har noen tips.. Lenke til kommentar
MirMic Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvor gamel er den ?? Har du noe garanti igjen så sen den inn man har som regel 3 - 5år garanti på en laptop. Lenke til kommentar
outern Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Skjedde samme på min stasjonære for en stund tilbake. Eneste løsning jeg vet om jeg reinstalere windows. Instaler en versjon over den gamle om du ikke har backup. Så formaterer du eller sletter den gamle etterpå. Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Den er nesten tre år gammel, kjøpt på PSdata.no. Hørte med en fyr i går, han sa det trolig var et hovedkortproblem, så jeg sender den inn til PSdata. Hvor lang tid burde jeg regne med at det tar fra jeg sender den inn til jeg får den igjen? Nå er det jo jul og greier, så jeg frykter det vil ta mye lenger tid enn det jeg egentlig kan vente.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå