eizo Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Er det tilleg for moms på postfrakta? Kjøpte en 25pac dvd+dl g fikk disse summene etterpå: Sum : 25pac 396,00kr + 115,00 frakt = 511kr + 25% moms = 639kr Aldri vært borti før at man tar summen + postoppkrav * 0,25 trodde det var bare summen * 0,25 + frakt eg... eller er det normalt ? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er slik det har vært i lang tid. Når det skal vurderes om mva/toll må betales så ser man kun på selve produktprisen. Hvis denne overstiger 200 kr så skal man betale mva for både produkt og fraktpris. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Dersom summen av varen er over 200NOK vil frakten også bli momslagt ja. Dette er helt normalt. Lenke til kommentar
eizo Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 ja veit at eg må betale moms, men varen er sendt fra norge! men det var moms på frakta eg lurte på Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Er det tilleg for moms på postfrakta? *snip* Frakt er momsbelagt. Handler du innen Norge betaler du moms på hele fraktbeløpet. Noen oppgir frakt + moms og andre oppgir frakt inkl. moms. Sluttsummen er den samme. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå