Gå til innhold

Endelig beslutning - D3000 eller X3030

Anbefalte innlegg

Har fått litt hjelp her i den siste tiden - skal kjøpe min første flatskjerm.

Etter diverse tilbakemeldinger, og lesing av tråder har jeg kommet frem til at jeg skal ha en LCD tv.

Valget står nå mellom Sony D3000 eller Toshiba X3030.

Bruken er så og si bare tv, i et opplyst rom (mye sol i store vinduer..), derfor har jeg gått bort fra Panasonic plasma..

Noen som vil avgjøre min tv fremtid, med et begrunnet valg av en av de to nevnte tv'ene?

Bestiller i løpet av helga. Toshibaen bestilles i så fall fra Pixmania pga pris. Tv'ene har ca samme pris!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått litt hjelp her i den siste tiden - skal kjøpe min første flatskjerm.

Etter diverse tilbakemeldinger, og lesing av tråder har jeg kommet frem til at jeg skal ha en LCD tv.

Valget står nå mellom Sony D3000 eller Toshiba X3030.

Bruken er så og si bare tv, i et opplyst rom (mye sol i store vinduer..), derfor har jeg gått bort fra Panasonic plasma..

Noen som vil avgjøre min tv fremtid, med et begrunnet valg av en av de to nevnte tv'ene?

Bestiller i løpet av helga. Toshibaen bestilles i så fall fra Pixmania pga pris. Tv'ene har ca samme pris!

Det er en del som klager over slep på Toshiba, men utover det så er det nok en bra tv. Jeg har selv hatt en D3000 og av de skjermene jeg har testet så er den absolutt best på vanlige tv signaler. Tv-en kan også opptimaliseres ved å stille gråtone skalaen i service menyen. Da vil du få et enda penere bilde og ikke minst et dypere sortnivå. Sony's bevegelses forbedrer, eller 100hz har flere trinn. Dette gjør at du til en viss grad kan redusere video effekten som disse systemene frembringer på bilde. Den har ikke full hd, men den tar 1080P signaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...