dor123 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Er det mulig og få PS3 hdd til og vises under min datamaskin på PC-en? I såfall hvordan?` Lenke til kommentar
t0mmern Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Skal ikke det bare være å koble i sata koblingen da? Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Ja men tenkte når den står i PS3,altså trådløst. Så jeg kan legge filer direkte fra PC-en og over til hdd i PS3 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du kan jo bruke Tversity, legge til de filene du vil dele i programmet og kopier de over til ps3. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Ja jeg bruker tverisity men jeg tenkte mer på og overføre en hel HD film fra pc og over til PS3 siden mitt trådløse nett er for dårlig til steaming av HD Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ja jeg bruker tverisity men jeg tenkte mer på og overføre en hel HD film fra pc og over til PS3 siden mitt trådløse nett er for dårlig til steaming av HD Hvis du er tålmodig kan du jo sikkert overføre den via Tversity. Men du kan jo også bruke en ekstern harddisk, minnepenn eller noe. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vær obs på at ps3 ikke støtter filer som er større enn 4gig (er jo fat format). Så da må du evt dele opp HD film i to. Mange som har gjort det. Filmen må selvsagt være rett format. Kopierer du den med tversity vil den vel kode den om, og kan da risikere å ikke få samme oppløsning. Men tror du kan kopiere direkte med Red Kawa File Server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå