Dahl Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Den omdiskuterte programvareaktøren K-Soft tapte første runde i retten. Les mer Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Om de i det heletatt vinner noe som helst, så mister jeg all respekt for loven. Tror K-Soft sjefen har vært litt for lenge i USA Endret 15. desember 2007 av Union Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Pokker, det var nå jeg skulle vært i Oslo så jeg kunne gått på denne rettssaken. Er så spent på hva slags turbofjols denne K-Soft-gründeren kan være. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Noe annet enn dundrende tap for k-soft vil jo være en skandale fra rettsvesnet. AtW Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Noe annet enn dundrende tap for k-soft vil jo være en skandale fra rettsvesnet. AtW Det som er synd er de 4 som er dratt for rette, heldigvsi er de mest alvorlige punktene gått i favør de 4 og ikke k-soft. Håper og regner med at de 2 andre punktene også går samme vei. Så kan K-soft sitte igjen med regninga for dette gildet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Åi.. Hadde ikke hørt om denne saken før, jeg.. men, nå har jeg sånn halvt lest igjennom et par tråder; Den som Georg startet, og den som Emanuel la ut for å "renvaske" seg selv i.. Må si det var morsom lesning! Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Regner med K-Soft går på dundrende tap også på de 2 siste punktene. Ville også vært en skandale om ikke K-Soft ble dømt til å betale saksomkostningene for de saksøkte. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Oi, kan ikke si annet at jeg syntes synd på K-soft eieren for å ha så lite mellom ørene. I det helle tatt høres dette ut som noe som er tatt ut av en rettsal i USA Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Håper K-Soft går på en så solid smell at fyren bak krøller seg sammen i fosterposisjon og tenker gjennom hvor idiotisk han har oppført seg. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Det finnes tonnevis av enkeltmannsforetak som lager fakturaprogrammer, jeg leide hybel hos en av de for ett par år siden, verste psykopaten jeg har vært borti. Hjemmesida til firmaet hans var ikke annet enn bare selvskryting og masse tvilsomme referanser på samme måte som K-soft. På et av skjermbildene kunne man også se Kazaa i taskbaren . Lurer på om K-soft programmene kun er kompatible med Win95... Ser sånn ut . Endret 15. desember 2007 av Svedge Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Advokaten til det såkalte sviindelfirmaet K-soft da? Han stiller jo i samme klasse som REK og programvaren hans. Hva slags juridisk rådgivning har han gitt? "Dette må vi ta til retten, det tjener du på, både omdømmemessig og økonomisk! ??? Hehe, kanskje han er vår mann som har infiltrert K-soft? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Etter K-Softs innlegg her på forumet å dømme, er det tvilsomt at rettergangen er satt ut i livet av en advokat. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Noen blogg linker jeg fant fra Helge Nordgård: http://helges.net/node/26 http://helges.net/node/65 http://helges.net/node/66 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Advokaten til det såkalte sviindelfirmaet K-soft da? Han stiller jo i samme klasse som REK og programvaren hans.Hva slags juridisk rådgivning har han gitt? "Dette må vi ta til retten, det tjener du på, både omdømmemessig og økonomisk! ??? Hehe, kanskje han er vår mann som har infiltrert K-soft? Ifølge lenkene til Svedge ser det ut til å være Emil Tømmerdal Nordby v/ advokatfirmaet Drevland & Grape, ihvertfall de som representerte K-soft når de trakaserte Helge Nordgård AtW Lenke til kommentar
delfin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 De programmene så helt håpløse ut.. utrolig rotete gui. Jaja, de kommer vel ikke noen vei med dette... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Oh.. Hvem var/er Helge Nordgård? ..det navnet har jeg ikke fått snappet opp helt.. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ser av bloggen til Helge Nordgård at jeg gjerne skulle vært i rettsforhandlingene og sett på. Når K-Soft sjefen klarer å få det han har skrevet tidligere til å virke seriøst må jo retten ha vært rene sirkuset med en veldig lite skummel klovn. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Med SÅ mange paragrafer og bestemmelser som K-Soft later til å ha brutt, er det jo merkelig at det ikke er tatt ut tiltale mot fyren ennå. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er irriterende at norske skattebetalere vil sitte igjen med størsteparten av regninga. Jeg mener at idioti ikke bør subsidieres. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Oh.. Hvem var/er Helge Nordgård? ..det navnet har jeg ikke fått snappet opp helt.. Han er en av de som ble saksøkt av K-soft, fant bloggen hans ved å google litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå