Moderat Bruker Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei Jeg har akkurat inst mitt nye Razer/MS Reclusa tastatur og G5 mus. Tastaturet har 2 USB utganger. Pga av div kabel clutter har jeg valgt aa koble musa til en av disse USB utgangene paa tastaturet. Det jeg i den forbindelse lurer paa er om jeg vil oppleve noe ytelsestap - dvs om responsen blir litt forsinket ved aa la signalene gaa via tastaturet? Mao vil dere anbefale aa koble musen direkte til PC'ns USB port? Eller spiller det mest sannsynelig ingen rolle? Takk for svar Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Tastaturet er/har en USB-Hub . Dvs du deler båndbredde med tastatur/mus/evt. annen enhet tilk. tastaturet på en PC/usb-port. Vil anbefale deg mus tilkoplet sin egen usb-port. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Men vil jeg i praksis merke noen forsinkelse? F.eks i raske fps spill? Takk igjen Lenke til kommentar
radivx Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Er jo bare å sjekke det... Av disse to enhetene er det jo klart mus som bruker mest båndbredde. Tviler på at noen av enhetene produserer så mye data at det oppstår merkbare forsinkelser. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Jeg har aldri lagt merke til noe forsinkelse eller noe sånn, bruker en Mx518 på et Logitech G11. Hvis det i det hele tatt er noe forsinkelse, vil jeg tro den er så liten at du ikke legger merke til det, for det gjør ikke jeg. Edit : Tror ikke USB-Utgangene på tastaturet er USB 2.0, men uansett. Endret 15. desember 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Takker alle Da fortsetter jeg med musa i keyboardet i trygghet. I hht til denne reviewen er det 2.0 hub i tastaturet http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=29327 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det popper opp en vindu hos meg om noe at en USB 2.0 utgang kan gi bedre ytelse osv. Men uansett, funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå