Gå til innhold

Hvordan forbrede seg til Polititest..?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi skal ha polititest på skolen mandag, og jeg har en dårlig, dårlig kondis..

Selv trener jeg styrke, og orker så ABSOLUTT ikke ut å jogge i vinterkulden :p

Men uansett..

Hvordan bør jeg forbrede meg til Polititesten?

Altså, sånn som spising før testen, drikke underveis, osv

Hva som helst, tips please? ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei jeg mente ikke å TRENE meg fram til det, jeg mener forbredeleser, hva jeg bør spise, drikke før og under testen.

Polititest er når du skal springe/jogge så mange runder rundt en forsåvidt liten bane, så mange ganger som mulig i 10 minutter. Og på 2 av sidene av banen skal du, på den ene siden legge deg på ryggen, så opp og fortsette, og på den andre siden skal du legge deg på magen.

Tiiiiiips!?

Eneste jeg duger til er muskeltrening x)

Lenke til kommentar

mitt tips, spis et godt m¨ltid ca 1 time før testen, så hiver du i deg en banan som du tygger godt rett før løpet.

begynn å drikk ekstra vann allerede i dag, viktig å få opp veskebalansen skal du yte maks.

drikk vann jevnt, ikke hiv i deg 1 liter rett før løpet

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Du får ikke gjort en dritt på 2 dager uansett, så bare slå det fra deg.

Du blir anpusten etter 30 sekunder uansett hva du kaster i deg før du springer. Og stinget i sida kommer rett etterpå, fulgt av ekstrem muskeltretthet. Så må du begynne å gå halve tiden. Og ender opp blant de dårligste tidene. Har man elendig form er det ingen mirakelkurer på 2 dager som gir deg topp kondis.

Sats heller på å gjøre det bra i de andre fagene så gymkarakteren ikke ødelegger for mye for snittet ditt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Du får ikke gjort en dritt på 2 dager uansett, så bare slå det fra deg.

Du blir anpusten etter 30 sekunder uansett hva du kaster i deg før du springer. Og stinget i sida kommer rett etterpå, fulgt av ekstrem muskeltretthet. Så må du begynne å gå halve tiden. Og ender opp blant de dårligste tidene. Har man elendig form er det ingen mirakelkurer på 2 dager som gir deg topp kondis.

Sats heller på å gjøre det bra i de andre fagene så gymkarakteren ikke ødelegger for mye for snittet ditt.

Hahaha, nei jeg er ikke både overvektig, og TOTALT utrent heller da :p

Jeg er slank, og sykkler til skolen hver dag, så jeg får i det minste LITT kondisjonstrening i hverdagen xD

Njeh, men jeg skal ta til meg de andre tipsene, spise og drikke rett x)

Og ikke la meg psyke ut av visse folk :p

Placebo -> ødeleggelse :p

Lenke til kommentar

Klarte 29 runder, den beste i klassen klarte 33 om jeg ikke tar feil, jeg var på lik linje med en del andre av de som trener, så jeg er fornøyd :p

Men uansett, takk for tipsene ^^

Hadde forresten i meg Kiwi litt før testen, har lest at det skal hjelpe, haha, vet ikke hvordan, men kjenntes faktisk ut som noe hjalp på :p

Blir bedre i sommer når jeg kan jogge ute :p

Lenke til kommentar
mitt tips, spis et godt m¨ltid ca 1 time før testen, så hiver du i deg en banan som du tygger godt rett før løpet.

begynn å drikk ekstra vann allerede i dag, viktig å få opp veskebalansen skal du yte maks.

drikk vann jevnt, ikke hiv i deg 1 liter rett før løpet

Du kan ikke spise et godt måltid 1 time før! Spis 2-3 timer før fordi da fyller du opp lagerene i Musklene og ikkenoe i magen, Så rett før kan du spise "Raske" karbohydrater dvs. Banan, Loff, Pasta etc. Så løper du bare jevnt hele veien;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...