Gå til innhold

Hvilken kjendis vil du bli strandet med på en øde øy?

Melisma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jessica alba hadde jeg tatt med meg. Hun er drit deilig, virker som en hyggeilg jente. Kunne startet en familie, levd pA oYa, elsket hverandre hatt det kjempe fint sammen <3

Joda, pult så mye dere klarer. Ett år etterpå lider dere begge av AIDS, og 2 uker senere dør dere.

*CHEER!*

Det er definitivt verdt det.

Lenke til kommentar
Jessica alba hadde jeg tatt med meg. Hun er drit deilig, virker som en hyggeilg jente. Kunne startet en familie, levd pA oYa, elsket hverandre hatt det kjempe fint sammen <3

Joda, pult så mye dere klarer. Ett år etterpå lider dere begge av AIDS, og 2 uker senere dør dere.

*CHEER!*

Enten var det der en temmelig stygg fornærmelse til andiss, eller så tror du Jessica Alba har AIDS?

:ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg ville tatt med meg George Bush. Han kunne tilkalt hjelp med en eller annen telefon han har operert inn i ræva, og innen de når øya, ligger Bush død ved siden av en stein. Ingen vitner...

Stilig.

hmm.. :hmm: jeg ville ha tatt me meg kennedy istedenfor bush. jeg er sikker på at han kan veldig mye om overlevelse siden han har vært i vietnam-krigen ( som han bare ikke har nevnt et par mill. ganger :roll: )

han hadde drept noen krabber ell no sånt for oss å spise, og vi hadde overlevd til hjelpen hadde kommet frem :D :D

Lenke til kommentar

*CHEER!*

Enten var det der en temmelig stygg fornærmelse til andiss, eller så tror du Jessica Alba har AIDS?

:ph34r:

>_>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...