Moonshield Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jessica alba hadde jeg tatt med meg. Hun er drit deilig, virker som en hyggeilg jente. Kunne startet en familie, levd pA oYa, elsket hverandre hatt det kjempe fint sammen <3 Joda, pult så mye dere klarer. Ett år etterpå lider dere begge av AIDS, og 2 uker senere dør dere. *CHEER!* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jessica alba hadde jeg tatt med meg. Hun er drit deilig, virker som en hyggeilg jente. Kunne startet en familie, levd pA oYa, elsket hverandre hatt det kjempe fint sammen <3 Joda, pult så mye dere klarer. Ett år etterpå lider dere begge av AIDS, og 2 uker senere dør dere. *CHEER!* Det er definitivt verdt det. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jessica alba hadde jeg tatt med meg. Hun er drit deilig, virker som en hyggeilg jente. Kunne startet en familie, levd pA oYa, elsket hverandre hatt det kjempe fint sammen <3 Joda, pult så mye dere klarer. Ett år etterpå lider dere begge av AIDS, og 2 uker senere dør dere. *CHEER!* Enten var det der en temmelig stygg fornærmelse til andiss, eller så tror du Jessica Alba har AIDS? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg ville tatt med meg George Bush. Han kunne tilkalt hjelp med en eller annen telefon han har operert inn i ræva, og innen de når øya, ligger Bush død ved siden av en stein. Ingen vitner... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Jeg ville tatt med Jessica Alba.. Hun er så driiit deilig.. Også viss det kom et fly ellr helikopter over ellr noe trengte hun bare å ta av seg toppen og bh'en ellr noe så ville folk kommet ned.. Endret 21. desember 2007 av Knotten07 Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Angelina Jolie. Finnes faen ikke noe bedre dame her i verden. Vakrere skapning skal man lete lenge etter. Endret 21. desember 2007 av MK2 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg ville tatt med meg George Bush. Han kunne tilkalt hjelp med en eller annen telefon han har operert inn i ræva, og innen de når øya, ligger Bush død ved siden av en stein. Ingen vitner... Stilig. Lenke til kommentar
Flamingo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg ville tatt med meg George Bush. Han kunne tilkalt hjelp med en eller annen telefon han har operert inn i ræva, og innen de når øya, ligger Bush død ved siden av en stein. Ingen vitner... Stilig. hmm.. jeg ville ha tatt me meg kennedy istedenfor bush. jeg er sikker på at han kan veldig mye om overlevelse siden han har vært i vietnam-krigen ( som han bare ikke har nevnt et par mill. ganger ) han hadde drept noen krabber ell no sånt for oss å spise, og vi hadde overlevd til hjelpen hadde kommet frem :D Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg har ombestemt meg. Jeg ville hatt han her. Kjekt å blitt stuck med noen som hadde opplevd litt. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jessica alba hadde jeg tatt med meg. Hun er drit deilig, virker som en hyggeilg jente. Kunne startet en familie, levd pA oYa, elsket hverandre hatt det kjempe fint sammen <3 Joda, pult så mye dere klarer. Ett år etterpå lider dere begge av AIDS, og 2 uker senere dør dere. *CHEER!* Enten var det der en temmelig stygg fornærmelse til andiss, eller så tror du Jessica Alba har AIDS? >_> Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ett navn: MacGyver. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tror jeg holder en knapp på Trond-Viggo Torgersen... Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Trur eg ville satt en knapp på Jessica eg og. Angelina ligger på lik linje. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ville tatt med MacGyver (RDA), så kunne han funnet på noe som kunne få oss av øya. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Mange her som velger MacGayver eller Jessica Alba .. merkelig siden det finnes såååå mange kjendiser og ta av Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Maccern er one and only. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Mange her som velger MacGayver eller Jessica Alba .. merkelig siden det finnes såååå mange kjendiser og ta av Ja, Biel > Alba, alle vet vel det. Ellers så synes jeg MacGyver går fint, kan ikke velge Superman, må jo holde oss til virkeligheten! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Ja, Biel > Alba, alle vet vel det. Ellers så synes jeg MacGyver går fint, kan ikke velge Superman, må jo holde oss til virkeligheten! Det finnes så mange superheite kjendiser der ute, men men,, jeg skjønner jo MacGayver da.. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ja, Biel > Alba, alle vet vel det. Ellers så synes jeg MacGyver går fint, kan ikke velge Superman, må jo holde oss til virkeligheten! Det finnes så mange superheite kjendiser der ute, men men,, jeg skjønner jo MacGayver da.. Ja hva er mer sexy enn en mann som er fanget i 80-årene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå