Dark Archon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Dine beste dager ever? :!: Den sexen hadde nok blitt ganske emo . Edit: Enig med Fry fra Futurama dog, høres ikke verst ut å dø mens man har seg . Fry: I never thought I would die like this. But I hoped I would! Endret 16. desember 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bare fordi jeg ikke fant noen bilder av Johansson som nisseslikker. Akkurat. Hun er herved diskvalifisert. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) kristian valen... han har jo mp5 Edit: problemet blir jo at han ikke teffer mer enn sitt eget dusjkabinett... Endret 16. desember 2007 av 2ball(s) Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 hva med bush? CIA har sikkert gps peiler i rompa på ham så hadde vi blitt plukka opp etter en dag eller to. i hverste fall hadde jeg tatt ham med meg i døden og gjort verden litt lykkeligere Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 hva med bush? CIA har sikkert gps peiler i rompa på ham så hadde vi blitt plukka opp etter en dag eller to. i hverste fall hadde jeg tatt ham med meg i døden og gjort verden litt lykkeligere Hva når Bush skal drite? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jude Law <3 Eller Ylvisbrødrene, hehe Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 MacGyver selfølgelig. Da er vi borte på no time Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Eller Ylvisbrødrene, hehe Kun en! Det der er juks PS: MacGyver er ikke morsomt lenger, og kommer ikke til å bli det med det første... Endret 16. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kun en! Det der er juks Men de er jo alltid sammen, så det burdte telle som en, eller hva? Hvis ikke ville jeg valgt han med det lyse håret<3 Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 kristian valen... han har jo mp5 Edit: problemet blir jo at han ikke teffer mer enn sitt eget dusjkabinett... Hehe sant nok, passe på så det ikke er dusjkabinett på øyen da :O xD Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 kristian valen... han har jo mp5 Edit: problemet blir jo at han ikke teffer mer enn sitt eget dusjkabinett... Hehe sant nok, passe på så det ikke er dusjkabinett på øyen da :O xD mer å sikte på da. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Måtte hatt noen som jeg kunne bruke til å teste om det var hai i farvannet utenfor øya. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Måtte hatt noen som jeg kunne bruke til å teste om det var hai i farvannet utenfor øya. Eller så kan du bruke henne som båt . Fett veier mindre en vann . Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg ville hatt med meg Gaahl. Han virker som en ganske koselig kar Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Mitt søskenbarn. Som hadde en brilliant oppslag i en avis for noen uker tilbake, der han utnevnte seg selv til å være perfekt og kjendis. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg ville blitt strandet på en øde øy med Christina Aguilera... ...ikke fordi jeg liker henne men om noen fortjener å bli strandet på en øde øy så må det vel være henne. Det er et slag for menneskeheten og _god_ musikk ffs! Lenke til kommentar
andiss Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jessica alba hadde jeg tatt med meg. Hun er drit deilig, virker som en hyggeilg jente. Kunne startet en familie, levd pA oYa, elsket hverandre hatt det kjempe fint sammen <3 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 eg syns kjell magne bondevik er digg Lenke til kommentar
Beining Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Joachim Nielsen selvfølgelig;) Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Endret 21. desember 2007 av Gramex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå