Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Jeg ser at flere foreslår type eyecandy-kjendiser, men hvis jeg hadde vært på en øde øy vil jeg tro at prevensjon er et ikke-eksisterende fenomen, og da synes jeg det er bedre å finne noen som faktisk hdde vært moro å være sammen med til en eller annen båt reddet oss. Har et par kandidater. Jeg hadde gått for Knut Nærum. Da kunne vi sittet og vært tørrvittige sammen om hvor lite mat vi hadde. I tillegg kunne han gitt meg noen pointers på hvordan jeg kunne laget morsomme tegneserier. Hvis jeg kunne vekket Thorstein Veblen opp fra de døde hadde det og vært en sikker vinner. Jeg vil tro matmangel og elendighet ville gjort han enda mer sarkastisk og jævlig enn det han var da han skrev Theory of the Leisure Class. Endret 15. desember 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 På en øde øy ville jeg hatt følgende person, et tau, og en gummibåt: Da skulle jeg nok kommet til trygghet før eller siden. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jesus, selvfølgelig. Men etter noen måneder uten mat og drikke hadde vel han kommet travende uansett. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Vil du overleve så tar du med Lars Monsen eller Chuck Noris. Endret 15. desember 2007 av Sameboe Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg hadde hatt skuta mi. Og selvfølgelig; *ståpels* Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Enkelt.. Jeg hadde nok valgt Survivorman. Han er overlevelsesekspert og musiker. Konge! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Enkelt.. Jeg hadde nok valgt Survivorman. Han er overlevelsesekspert og musiker. Konge! Tror du man får sånne i kvinnelig form? Altså "hot suvivor woman". Endret 15. desember 2007 av Akidon Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Glomb fra Viva La Bam, han kan bygge hva som helst Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg ville dratt med meg Joanna Enchel fra TPH. Ikke bare er hun ei vakker dame, vokalen og musikk-kunnskapene hennes ville være nok til å holde liv i en samtale over lengre tid. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Linni Meister er jo også en kandidat. "I'm a surivior, I'm not gonna give up... " Herregud. Ja, tenk på det. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Woddy Harrelson! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Valg nr 1.Tror det måtte blitt denne pusen her. Da hadde jeg hatt noe mykt å ligge på, noe som fløt i vannet og var like villig til å snakke om politikk som meg. Blir jo ikke bedre enn det. Valg nr 2. Lars Monsen er helt konge da. Flottere mannfolk må du lete lenge etter. Endret 15. desember 2007 av Snublefot Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Bear Grylls, eventuelt Jessica Alba. Alt etter prioriteringer Knut Nærum kunne også vært ok med tanke på tørr humor på oss begge Har også hørt veldig mye fint om Gud, så ville vurdert det. Enda bedre enn McGyver om disse folka snakker sant. Endret 15. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 McGuyver, Bear Grylls, Survivor Man, Lars Monsen eller en blanding av alle (Chuck Norris) Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Superman kunne fløyet meg pent tilbake. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Enig med Solid Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Lene Alexandra Hvem ellers? Endret 15. desember 2007 av Kenji Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Mange fiktive personligheter å finne her, gitt. Survivorman, Monsen eller en eller annen villmarksmann (vel, helst en kvinne), du vet, sånn for å ikke dø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå