Gå til innhold

Hvilken kjendis vil du bli strandet med på en øde øy?

Melisma

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg ser at flere foreslår type eyecandy-kjendiser, men hvis jeg hadde vært på en øde øy vil jeg tro at prevensjon er et ikke-eksisterende fenomen, og da synes jeg det er bedre å finne noen som faktisk hdde vært moro å være sammen med til en eller annen båt reddet oss. Har et par kandidater.

Jeg hadde gått for Knut Nærum. Da kunne vi sittet og vært tørrvittige sammen om hvor lite mat vi hadde. I tillegg kunne han gitt meg noen pointers på hvordan jeg kunne laget morsomme tegneserier.

knut_narum.jpg

Hvis jeg kunne vekket Thorstein Veblen opp fra de døde hadde det og vært en sikker vinner. Jeg vil tro matmangel og elendighet ville gjort han enda mer sarkastisk og jævlig enn det han var da han skrev Theory of the Leisure Class.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Valg nr 1.Tror det måtte blitt denne pusen her. Da hadde jeg hatt noe mykt å ligge på, noe som fløt i vannet og var like villig til å snakke om politikk som meg. Blir jo ikke bedre enn det.

Valg nr 2. Lars Monsen er helt konge da. Flottere mannfolk må du lete lenge etter.

Endret av Snublefot
Lenke til kommentar

Bear Grylls, eventuelt Jessica Alba. Alt etter prioriteringer :)

bearg.jpg

Knut Nærum kunne også vært ok med tanke på tørr humor på oss begge :wee:

Har også hørt veldig mye fint om Gud, så ville vurdert det. Enda bedre enn McGyver om disse folka snakker sant.

bible3.gif

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...