Melisma Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Min er Kevin Costner Ingen, jeg mener INGEN kan noensinne toppe kjekkheten til den mannen! Han er og forblir perfekt, selvom han er litt opp i åra nå da.. Så dere han i The Bodyguard eller Robin Hood filmen eller? Det går ikke an å være så fin! PS. Ta med ett bilde i samme slengen av han/hun da Endret 15. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg tro Pris hlton hadde vært passe billig til å skaffe underholdning en god stund Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Ace Frehley fra Kiss, såklart. Det er jo eneste logiske. Gi meg en annen person som kan redde deg. (MacGyver, Chuck Norris, Lars Monsen, Martin Skanke og David Hasselhoff (måtte du brenne) teller ikke) Endret 15. desember 2007 av Frohman Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Olsen Twins før de ble crackwhores, Jessica Biel eller MacGyver. Endret 15. desember 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Og jeg som trodde folk skulle velge noen de synes var umennesklig fine eller noe sånt Edit: den var ikke rettet mot Bruce Willis forslaget da.. hadde tatt med han og jeg hvis jeg kunne Endret 15. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Og jeg som trodde folk skulle velge noen de synes var umennesklig fine eller noe sånt Nei, nei og nei. Frehley ser ut som et dass, men what the fuck, han er den eneste som kan skyte nødrakketter ut av gitaren sin. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Nei, nei og nei. Frehley ser ut som et dass, men what the fuck, han er den eneste som kan skyte nødrakketter ut av gitaren sin. Og han hadde sikkert sett finere og finere ut jo lenger dere ble på øya I'd hit it! Endret 15. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 macgyver hadde vært best da... for han hadde laget en båt av en pakke tyggis, en lommekniv og en palme Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Han hadde vel ikke vært så ille og hatt med egentlig når jeg tenker meg om.. Han fikser alltid noe jallamekk som funker da.. Lenke til kommentar
jadu Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 MacGyver seff. Han er den eneste som kan sprenge opp en dør med en kongle og sevje, lage explosiv av amoniakk, fett og møllkuler (gammel versjon av nitroglyserin), lage mordvåpen av hudflak og lage atmosfære med lysrør (argon). Respect. Han hadde redda meg fra øya ved å lage et helikopter av bambus og ørevoks, antar jeg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Om det var null håp whatsoever om å noensinne komme seg av øya... hmm, da er det mye fint kvinnfolk å velge i. Jimi Hendrix og noen paller LSD og gitar, forsterker og elektrisitet hadde funka. Om det hadde vært mulig å komme av øya, MacGyver. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ikke for å vere pirkete... eller jo, og kanskje iritere noen. Anyway macgyver er vell strengt tatt ikke en kjendis. Det er det vel RDA som er. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Dere vet vel at Mcguyver er like ekte som julenissen..? En karakter! en fantasi figur spilt at en femi mann på snart 60? Vil dere virkelig strande på en øde øy med han? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Dere vet vel at Mcguyver er like ekte som julenissen..? En karakter! en fantasi figur spilt at en femi mann på snart 60? Vil dere virkelig strande på en øde øy med han? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Bruktbilen jeg tor du må opgradere til pr0 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Robin Williams. Om jeg ikke hadde sultet ihjel, så hadde jeg ihvertfall dødd av latter Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hendrix, syre og gitarer hadde vore genialt. Går for denne eg og. Om dette ikkje hadde vore mogleg, ville eg teke med meg James Hetfield, så han kunne forklare meg kvifor i helvete dei endra bandprofilen så radikalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå