Gå til innhold

hvilken hund er den mest lojale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Er enig i at denne tråden kanskje skled litt ut og at trådstarter kanskje spurte spørsmål som kunne vært bedre formulert...! Nå har han derimot spurt som han gjorde og fått noen svar i forhold til dette, og om han snakker litt mer gate "schleng" med provoserende ord betyr ikke dette at han IKKE har satt seg litt inn i hva som kreves av hundehold.

Synes at det er viktig at man i alle tilfeller heller prøver å gi et svar som er så pass at det gir noe i en tråd. Så om det er for å samle antall innlegg enkelte her inne føler at de må kommentere i tråder at de er useriøse så kan dere vel heller spare dere for å skrive noe som helst og heller starte en egen tråd hvor dere daglig skriver hele alfabetet, men lager et eget innlegg for hver bokstav.

Til deg som spurte i denne tråden vil jeg komme med det rådet at du ser deg ut noen typer hunder som du liker både av utseende og oppførsel (les om dette), for deretter å snakke med noen oppdrettere for å finne den hunden du ønsker deg. Selv har jeg en 3 1/2 måned Saint Bernard liggende ved min side, og forarbeidet ble gjort VELDIG grundig for å finne ut hvilken hund vi ville ha. Vi endte opp med noe av det største som er å få....., men han er allerede familiens midt punkt og fantastisk på alle måter.

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

leste første avsnittet ditt. herregud jeg spør noe om ei bikje på et forum også sier du at jeg ikke har satt meg inn i hva en hund trenger. dette er ikke i butikken klar for å kjøpe en hund, men på et forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...