MrUrge Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Går det ann å så mobilen på en innstilling sånn at den tar opp hver gang man ringer til noen eller blir ringt? Vet at det går ann å ta det opp, men da må man jo trykke når man tar tlf, hadde vært mye bedre om det bare lagra seg automatisk på minnekortet. Har Sony Ericsson P1i hvis det hjalp. Takk for svar. Endret 15. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Finnes kanskje et java-program som gjør det. Men aner ikke, og tviler på at det finnes gratis. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Så det finnes ingen slags måter å ta opp telefonsamtaler på? Ikke via pcen eller et eller anna? Vet at pcen var ganske IQ-løs eksempel, men var bare et eksempel. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Google fant denne Men jeg aner ikke hvordan siden er på seriøsiteten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Husker jeg hadde en Motorola TimePort en gang. Veldig kjekk telefon. Den hadde en diktafon-knapp på siden og om man brukte denne når man satt i en samtale tok den opp alt som ble sagt. Veldig kjekk funksjon som jeg savner på nyere telefoner Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Tråden flyttes til Mobil og PDA > Programmer, spill og operativsystemer. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Endret 15. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
DTS Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Går ut ifra at du blir avhengig av 3.parts programvare for å få til dette. Nokia's S60, har her et vell av alternativ (Total recall, Ultimate voice recorder, Psiloc extended recorder, etc.). Hvordan det står til med programvare for UIQ, skal ikke jeg begi meg ut på, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå