Halvliter Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Eg har kobla min Wii til receiveren min og må skru opp på +15 for å få noko særlig lyd. Normalen ligger på rundt -30 til -20. Eg bruker standardkabelen som følger med. Prøvd både med Stereo og Pro Logic II innstillinger, og med Mario Galaxy og The Simpsons-spela. Nokon som har tips? EDIT: Nokon som har prøvd denne? Uorginal Komponent-kabel Endret 17. desember 2007 av Halvliter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Først og fremst må eg bare be deg skaffe deg noen skikkelige kabler, får intrykk av at du har HDTV siden du hinter til de komponent kablene Kompositt kabler er fy-fy, og kompositt kabler på ein HDTV er sorgens kapittel. Kablene du linket til ligner mistenkelig mye på kablene eg har liggende. Har orginal og uorginale komponent kabler til wii, eg har ikkje sett noen nevneverdige forskjeller mellom disse heller. Så eg ville gått for de kablene der eg. Ang. lyden så kommer det vel ofte ann på kilden. Endret 16. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Min erfaring er motsatt faktisk, jeg bruker den kabelen som følger med, og kobler alt untatt video signalet inn på forsterkeren, har PC signalet koblet inn på forsterkeren og merker at det kommer mye lavere lyd fra PC-en. Men mulig det blir litt annerledes fra andre kilder en PC, merker ihvertfall at jeg må skru lyden ganske mye ned når jeg har wii-en koblet til. Har ihverfall ikke noe problem med å få høy nok (og for høy) lyd på mine høytalere. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Bruker du inngangen på recieveren som er merket "phono"? Den er forbeholdt LP-spillere, og bør ikke brukes med noe annet. Da kan lyden bli veldig uforutsigbar. Lenke til kommentar
Halvliter Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Har tildels løyst problemet. Skifta inngang frå Video 4 til Video 5 og då vart det mykje betre med ein gong, så eg lurer på om det er inngang 4 som er dårlig/ødelagt. Har bestilt meg orginale kabler nå, satse på det kjeme før jul. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det som irriterer meg er at lyden i menyene er mye høyere enn lyden lyden i spill, ihvertfall MP3, enda jeg har skrudd opp lyden i spillet på maks. Jeg får øreverk hver gang jeg skal avslutte MP3 og trykker på "Home"-knappen, og så kommer den pling-plong lyden smellende ut av høyttalern, mye høyere enn lyden i spillet. Skulle ønske at Nintendo hadde lagt inn en innstilling for lydnivå i menyene... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Muting av lyden i menyen hadde gjort verden bedre faktisk. Utrolig at det enda ikkje har kommet noen mulighet for dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå