Gå til innhold

Kjøp av MP3 spiller, minst 32GB, ca 3k til jul

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341
jau,

Men det går ann å laste ned store filer over nettet sant med Ipod Touchen sant? Og hva skjer om jeg laster ned f.ex. en fragmovie eller flere sanger på internett i en .rar fil. Går det ann å så extracte og så spille den/de av eller må den/de da kanskje konverteres og er det mulig å gjøre på selve ipod touchen uten å måtte gå gjennom pcen? og hvordan funker det på archosen?

Det er en mp3 spiller, ikke en laptop. Skal du ha noe så avansert må du kjøpe cowon's Q5w, som kjører windows. Da burde det gå. Vil tro filnedlasting funker med touch, men vet ikke hva mer enn det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe men ofte når man laster ned ting så er de i rar eller zip filer, så kjekt å vite om det funker på ipod touchen ;)

men fortsatt, går det ann å konvertere ting man laster ned til ipod touchen via wifi når man ikke er hjemme (altså ikke kan koble den opp til en pc)?

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Etter de spørsmål du har stilt om touch så vil du bli skuffet over touchen.

Det er ikke noen data. Er en litt avansert mp3 spiller.

Wi-Fi funker greit. Har ikke så jævela god antenne, så du må ha gode signaler fra rutern før å være på nett.

Og når du er koblet til Wi-Fi så tappes baterie så fort at en dag på skolen med Wi-Fi på så er det ikke mer strøm på spilleren. Eller kanskje bare en halv dag på skolen.

Så skal du ha data, som det virker ut som så kjøp data. Skal du ha mp3 spiller så kjøper du nettopp det :)

Lenke til kommentar

lol jeg skal ikke ha data.

Jeg har bestemt meg for touchen, men vil bare vite hva den kan klare! bare fordi den ikke klarer en ting jeg spør om så betyr d ikke at jeg ikke vil ha den ;)

Tror nok jeg vil bli fornøyd uansett om det ser ut som jeg krever mye, men det er ikke krav. Jeg vil bare ha mer info om den og vite mest mulig om hva som er mulig :D

Om jeg kan sjekke nyheter hver dag på touchen + se på youtube vids så er det nok for meg av tilleggsfunksjoner, men da er det jo selvsagt også greit å vite om det er mer den kan av nyttige ting ;)

takker for hjelpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...