PerTurbo Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nokia Internett Radio fungerer veldig bra. Sitter faktisk å hører på politiradio for Oslo via det der, som er helt optimalt! (så lenge den serveren ikke er fullbelastet da) Og med fastpris på data så er det ingen begrensning. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Nokia Internett Radio fungerer veldig bra. Sitter faktisk å hører på politiradio for Oslo via det der, som er helt optimalt! (så lenge den serveren ikke er fullbelastet da) Og med fastpris på data så er det ingen begrensning. For dere som er så heldige å ha makspris så Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Med NetCom er det jo 20kr dagen i makspris, det går jo an innimellom men kanskje ikke hver dag.. Ser forresten at det er nevnt at den henger og slår seg av og på, dette har ikke skjedd på min. Lastet inn ny oppdatert software som kom i helgen og håper dette skal gjøre den enda bedre, uten at jeg enda har lest hva som er nytt i den oppdateringen. Har nå V11.0.117 innstallert. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Sjekket igår og da var ikke ny FW tilgjengelig for min. Håper den blir ltit mer stabil ja, hengt seg sikkert 10 ganger siden jeg kjøte den. Spesielt hvis jeg kobler til headsett og trykker play på headsettet og ikke tlfen. Da må jeg ut med batteriet Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Virker som den perfekte telefonen, og det eneste jeg finner noen som utsetter noe på er det tastene. Dere som har brukt den en stund, hvordan er tastene? Er vant til tastene på Nokia 6233 som har de beste tastene jeg har brukt. Noen som kan sammenligne som har testet begge? Lenke til kommentar
t_k Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bra test! Har veldig lyst på denne! Er problemene løst med ny firmware eller? Har ikke lyst til å bruke så mye penger om den henger seg opp unødvendig mye! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Buggen med musikkspilleren ble fikset i FW 11 som kom nå nylig, har ikke opplevd andre feil siden jeg oppdaterte, men skal komme tilbake til det. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ok. Takk takk. Skal bestemme meg over helgen! Lenke til kommentar
t_k Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Fant ut at man kunne spille ScummVM spill på den, så da greide jeg ikke vente! Kan bare klikke da! Hehe. Bestilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå