Soldierr Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Vær så god, et spark i rævva til alle som har kalt disse gutta emo (tekster gjør ikke et band emo for faen), her er den nyeste singelen fra det andre albumet SCREAM AIM FIRE. http://www.youtube.com/watch?v=WoT1oRnSK88 Videoen suger, sangen er ganske bra, men forventer bedre. Hva syns dere? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Oh.. Eg har jo høyrt litt på dette bandet, no skal eg høyre sangen litt og så gje tilbakemelding. Joda.. Singelen var heilt grei den.. Ikkje noko særlig nytt i forhold til forrige album eigentleg. Endret 14. desember 2007 av aspic Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Fatalt. Dårlig riffing, kjip vokal, kjip video, kjipt band. Next! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Helt greit, men vil ikke si det er noe spesielt over bandet. Allikevel skal jeg vist se dem live i februar. Vil ikke akkurat kalle Bullet for my Valentine emo heller! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Helt grei bakgrunnsmusikk. Var liksom ikke noe mer enn det, for min del ihvertfall. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 de har et par bra sanger, men ellers er det som Pasient sier; "helt grei bakgrunnsmusikk" =) Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Likte de første ep'ne, studioalbumet var greit, men dette var jo dårlig. Vokalen har jo blitt helt forferdelig. Kjedelig musikk. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Tja, funker vel. Men kjip vokal ;S Endret 15. desember 2007 av TheMaister Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Riffet/melodiene var forferdelig, vokalen var helt jävelig. Kunne ikke engang tenkt meg det som bakgrunnsmusikk. Gitar solon hörtes ut som en 4åring som hamrer lös på en synth. Bare jeg som fikk en liten latter når han pröver seg på growl? Endret 15. desember 2007 av Sebbe Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Uff nei. ikke fornøyd. Liker bedre noen av de tidligere sangene deres. Lenke til kommentar
Hannahx3 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Syns albumet The Poison er generelt mye bedre en Scream. Aim. Fire... Er ikke så veldig mye egent over dette albumet, og sangen her er sånn midt på treet. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Huff. Det var virkelig dårlige greier. Ikke nok med at vokalen er monoton og kjedelig, men han prøver seg på noe som kan minne om growling, men han feiler stort og det ender opp med å høre som om han får noe opp i toern. Gitariffene er kjedelige, og er en grøt av kjedelig onanering, samt at trommisen gjør lite ut av låta og bemerker seg ikke på noen positiv måte i det hele tatt. Eneste jeg kan si jeg likte var hvor utrolig polerte cymbalene hans var. Neitakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå