TaZ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hva sier dere til dette oppsettet? Gigabyte GA-73UM-S2H Kingston 2 GB 800MHz PC6400 DDR2 Intel Core 2 Duo E4500 2.2GHz Socket775 Thermalright chipsetkjøler, heatpipe Scythe CPU-kjøler, "Ninja Mini", m/vifte Vil dette dra Full HD eller må jeg ha et skjermkort? Vil jeg få plass til begge kjølerene? Kabinettet har jeg Dette Ikke verdens beste,men gidder ikke bytte det ut. Ups!! posta vist feil plass,venligst flytt Endret 14. desember 2007 av taz Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hva sier dere til dette oppsettet? Gigabyte GA-73UM-S2H Kingston 2 GB 800MHz PC6400 DDR2 Intel Core 2 Duo E4500 2.2GHz Socket775 Thermalright chipsetkjøler, heatpipe Scythe CPU-kjøler, "Ninja Mini", m/vifte Vil dette dra Full HD eller må jeg ha et skjermkort? Vil jeg få plass til begge kjølerene? Kabinettet har jeg Dette Ikke verdens beste,men gidder ikke bytte det ut. Ups!! posta vist feil plass,venligst flytt Du må nok kjøpe deg et skjermkort, min gode mann. Dersom ytelse ikke er så viktig for deg vil jeg (tro det eller ei) foreslå at du kjøper en AMD-prossessor da de er særdeles rimelig på samme ytelse som den C2D'en. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Så litt på AMD men fant ikke tilsvarende HK for AMD. Men skal ikke Skjermkortet på dette HKet takle HD fint da? Har et GF 7600 GT /u vifte i hovedmaskinen som jeg jo kan sette i denne og heller kjøpe nytt til den,men gidder ikke vist det ikke må. Endret 15. desember 2007 av taz Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Fant ut at det går ikke å stille volten på CPUen så da blir dette uaktuelt. Forslag til HK intel/amd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå