RBW Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er jo en stor fordel om dere oppgir enhet for diameteren. 50 hva? meter? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kjekt å se at dere har lært fra tidligere feil i alle fall Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er jo en stor fordel om dere oppgir enhet for diameteren. 50 hva? meter? duh... Grei oppgave det her og, om enn litt enkel Lenke til kommentar
vgard Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Denne gangen synes jeg ærlig talt jeg bør vinne. Har deltatt flittig på mer eller mindre alle "lukene" på akam, amobil og hw, men har ikke sett noen presang enda.. Enda en grunn er det faktum at min strømforsyning tok kvelden ca 16-17 i dag. Det sa poff, lukta svidd bestemor og så blinka lysene på tastatur og viftestyring noe helt hinsides i 5 sek før alt stoppa opp. Rakk ikke å skru av maskinen før den stoppet av seg selv. Nå får jeg ikke liv i den. Har en Hiper et eller annet som har funka greit i ca 1.5-2 år(har registrert at mange har problemer med Hiper. Trodde kanskje jeg var en av de heldige). Synd den kubba, men det passet ypperlig med tanke på presangen bak denne luken. *May the gods have pity with a drunk geek*... (er litt full ja, kom nettopp hjem fra julebord) *EDIT* Greit å ha en laptop i tillegg, men har noen disker på den stasjonære jeg har diverse data som jeg trenger Compal IFL 90+ FTW! *EDIT* Endret 15. desember 2007 av vgard Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hva betyr at den er SLI Ready? Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Er ikke diameter 8cm? Er det feil i artikkelen? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hva betyr at den er SLI Ready? sli ready betyr at den støtter 2 grafikkort Hvis man har to pci-x16 porter på hovedkoret så stapper inn to grafikkort og kjører som en så den yter litt bedre. Da trekker den mere strøm og det tåler forhåpentligvis dette ! Super premie idag! Seriøst tror alle har lyst på dette her Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (prøver litt omvendt psykologi...) Jeg håper jeg ikke vinner. Har ikke lyst til å få noen pakker i hele tatt. Syns det blir så mye arbeid med å skru opp pc, skifte deler og kaste søppel etterpå. Vær så snill! Ikke la meg vinne. Sukk... Hvor desperat man kan bli Lenke til kommentar
RBW Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Det er jo en stor fordel om dere oppgir enhet for diameteren. 50 hva? meter? Hmm... der har du egentlig et veldig godt poeng, selv om de fleste kanskje har skjønt at det er millimeter vi er ute etter. Artikkel rettet! Kjekt å se at dere har lært fra tidligere feil i alle fall Ja, er det feil nå så stopper vi kalenderen og beholder resten av premiene selv.. Er ikke diameter 8cm? Er det feil i artikkelen? Njet... her finnes ingen feil. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg kan ikke skjønne dette, jeg finner at diameteren er 80mm. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er ingen feil i denne luken, punktum! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ampere på 12volten = 42, 49, 60? Er ikke til og med 42 sykt høyt!? Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Elsker premien fordeom jeg ikke vinner Litt for enkle oppgaver, alt for mange som blir å få rett som betyr at det blir enda mindre sjanse å vinne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ah, kunne godt ha trengt ny strømforsyning nå. Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg ble også noe forvirret når jeg gang på gang konstanterte at viften på PSU er 80mm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå