Civilix Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hva er forskjellen på Intel og AMD? hva er forskjellen på nVidia og ATi? (NEI! jeg vil ikke ha svar på de spørsmåla) Det er positive og negative ting med begge to, og de gjør den samme jobben.... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Skal vi se... Direct3D vs. OpenGL: A Comparison Professional Affair: OpenGL Graphics Cards Compete Will Direct3D Conquer All? Direct3D vs. OpenGL: Which API to Use When, Where, and Why Tror den siste der er mest intressant. Searched the web for direct3d and openGL differences. Results 1 - 50 of about 2,280. Search took 0.21 seconds. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hva er forskjellen på Intel og AMD? hva er forskjellen på nVidia og ATi?(NEI! jeg vil ikke ha svar på de spørsmåla) Det er positive og negative ting med begge to, og de gjør den samme jobben.... ok? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Vil nå si at det er ganske stor forksjell på Unreal Tournament med OpenGL visavi Direct3D... Hvordan skrives det ordet? Visavi.. Alle skjønte hva jeg mente, 'aight? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 ok? Strupstad ga den konstruktive versonen av min post, jeg er for svak til å vere så høffelig akkurat nå...my bad. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Vil nå si at det er ganske stor forksjell på Unreal Tournament med OpenGL visavi Direct3D... Stor forskell, kansje... men er det det på alle skjermkort? er det forskjell på hvor mye de forskjellige api'a fordeler lasten mellom gpu/cpu, er det forskjellig ytelses-forhold på forskjellige sammensetninger... altfor mange spørsmål, blir for generelt...akkurat som AMD vs. Intel NV vs ATi osv... et google søk er det beste(som vi alle vet), og da heller spørre om mere spesifice spørsmål... (sikkert masse skrivefeil nå, er seint) Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hvordan skrives det ordet? Visavi.. Visa vis Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det jeg mente var at Unreal Tournament kjører Direct3D som standard Rendering Engine. Bytter man til OpenGL får man mer fps, fordi... umm.. ja, er ikke helt sikker. Kommer ikke på svaret i farta, men slik er det bare. Jeg mener at OpenGL fungerer best til noen eldre spill, iom at de er optimalisert for det... Huff, jeg er trøtt nå.. Skal se en film, så er det leggetid Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Visa vis Takker :wink: Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Visa vis Takker :wink: En liten edit her: vis-à-vis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det jeg mente var at Unreal Tournament kjører Direct3D som standard Rendering Engine. Bytter man til OpenGL får man mer fps, fordi... umm.. ja, er ikke helt sikker. Kommer ikke på svaret i farta, men slik er det bare. Jeg mener at OpenGL fungerer best til noen eldre spill, iom at de er optimalisert for det... Huff, jeg er trøtt nå.. Skal se en film, så er det leggetid Men, det betyr ikke at grafikken blir noe bedre, vel og merke noe som mange kanskje tar litt for gitt Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 ehrm.. se ned (posta feil) Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 80 fps og go grafikk, eller 120 fps med lav grafikk ? det kommer an på hva du prioriterer. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 80 fps og go grafikk, eller 120 fps med lav grafikk ? det kommer an på hva du prioriterer. Ja, men en kompis av meg har GF 4200 og når han kjører D3D i CS og det er noen som kaster en smoke så står han omtrent still, snakker her om 4fps eller no. Men derimot i OpenGL går det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå