fox Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Det skal sies, altså ikke noe bevis bare en teori.. Det er en teori at man dør hvis man ikke våkner før man treffer i bakken.. man våkner alltid og skvetter like før man treffer i bakken fordi kroppen veit og slår til før det skjer.. Interessant teori faktisk Endret 15. desember 2007 av Fox Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg har hatt mange forskjellige varianter av den falle drømmen.. Noen ganger er det at jeg faller ned fra en stubbe, noen ganger at jeg tryner på sykkel, og noen ganger rett og slett at jeg faller når jeg går eller løper.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har aldri noen drøm akkurat i det jeg får falle følelsen. Men jeg ligger på en måte halvmeter over senga og faller ned i den. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Altså for min del så er det ikke en ordentlig drøm på en måte.. Det er en slags mellomting mellom en ordentlig drøm og å være våken. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Altså for min del så er det ikke en ordentlig drøm på en måte.. Det er en slags mellomting mellom en ordentlig drøm og å være våken. samme her. er som jeg ikke følger helt med, drømmer litt men er våken, så plutselig faller jeg og skvetter som faen. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det skal sies, altså ikke noe bevis bare en teori.. Det er en teori at man dør hvis man ikke våkner før man treffer i bakken.. man våkner alltid og skvetter like før man treffer i bakken fordi kroppen veit og slår til før det skjer.. Interessant teori faktisk no vart eg redd,å tør ikkje sove!!! takk Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har opplevd dette noen ganger selv. Merkelig fenomen. Tror jeg leste noe om at noe av kroppen sover, men ikke hele. Og man da våkner igjen med ett rykk. Lenke til kommentar
Crex Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 har det jeg også syns å huske at det er når du er rett ved å sovne eller no husker ikke, men det er ikke så deilig:P Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 hente jeg drømte at jeg datt ned i et stort mørkt hull før jeg bråvåkna har heldigvis ikke skjedd på en stund nå, er veldig ekkelt Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Hmm, husket nettopp en drøm der jeg falt, men heller ikke der var slutten skummel. I drømmen var jeg i en annen dimensjon og måtte hoppe ned i havet, i havet var det mange spisse pigger. Hvis jeg hoppet ned uten frykt ville jeg unngå piggene og komme tilbake til min verden. Jeg klarte det og kom tilbake, eneste forskjellen var at garasjen var byttet ut med et stort bord. Men har aldri opplevd å ha falt for å så ha våknet brått. Endret 16. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Yup, har opplevd dette mange ganger. Ikke i den senere tid, men før var det veldig ofte. Nå hender det bare en gang i blant. Litt kilen følelse Lenke til kommentar
Delloptimist Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er ganske normalt, kommer av at du er i en stressa situvasjon, at du er bekymret for noe eller når ting er i fornadring ( ny klasse, nytt hus osv). Det finnes noen mennesker som er så hardt rammet av dette at de trenger sovemedisin, men det er i minddretall, 0,001 % av befolkningen eller noe lignende. Men som sagt så er dette helt normalt Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Altså for min del så er det ikke en ordentlig drøm på en måte.. Det er en slags mellomting mellom en ordentlig drøm og å være våken. dette er tilfelle hos meg også. Skikkelig nifst. skjer hver kveld Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det kommer av at nakken ligger (farlig) skjevt. Ved å vekke 'deg' skifter du posisjon. Bare kjenn etter neste gang. Nakken er helt smadret. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Det skal sies, altså ikke noe bevis bare en teori.. Det er en teori at man dør hvis man ikke våkner før man treffer i bakken.. man våkner alltid og skvetter like før man treffer i bakken fordi kroppen veit og slår til før det skjer.. Interessant teori faktisk Link? Om jeg husker rett har jeg "truffet bakken" mange ganger uten å våkne, så det ville vært spennende å se hva denne teorien går ut på. Endret 18. desember 2007 av Quicko Lenke til kommentar
ecko Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Det kommer av at nakken ligger (farlig) skjevt. Ved å vekke 'deg' skifter du posisjon. Bare kjenn etter neste gang. Nakken er helt smadret. har ikke hatt vondt i nakken da. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg har drømt dette mange ganger Og jeg har truffet bakken/sjøen flere ganger Og dødd i drømmen Jeg drev og klatret på en klippe , så får jeg øye på noe sykt som kommer flyvende mot meg, jeg mister taket og faller ned i sjøen og drukner Jeg danser rundt som en tulling på fest og faller ut av vinduet og dør når jeg treffer bakken Jeg går ned trapper og tryner(Bråvåkner alltid) Jeg ble skutt i hodet engang og da våknet jeg hvertfall Har ofte slike drømmer Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det skjer når du er i ferd med å sovne og du kommer til bevissten igjen..trur eg..eg synes det er jævlig gøy eg:p realistisk og alt:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det skjedde meg på skolen i dag, satt bakerst i klasserommet, så drømte jeg at jeg datt ned fra stolen, vokna før jeg traff gulvet og fant ut at jeg fortsatt satt på stolen, ble litt flau, men ingen så det... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det kommer av at nakken ligger (farlig) skjevt. Ved å vekke 'deg' skifter du posisjon. Bare kjenn etter neste gang. Nakken er helt smadret. Interessant. Pleier somregel å bli tråkket på (av hunder, elefanter etc ()) i disse "drømmene".. Sjeldent at jeg har opplevd det å falle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå