Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

faller når jeg er i senga. hva skjer?


ecko

Anbefalte innlegg

Det skal sies, altså ikke noe bevis bare en teori.. Det er en teori at man dør hvis man ikke våkner før man treffer i bakken.. man våkner alltid og skvetter like før man treffer i bakken fordi kroppen veit og slår til før det skjer.. Interessant teori faktisk :)

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså for min del så er det ikke en ordentlig drøm på en måte.. Det er en slags mellomting mellom en ordentlig drøm og å være våken.

 

samme her. er som jeg ikke følger helt med, drømmer litt men er våken, så plutselig faller jeg og skvetter som faen.

Lenke til kommentar
Det skal sies, altså ikke noe bevis bare en teori.. Det er en teori at man dør hvis man ikke våkner før man treffer i bakken.. man våkner alltid og skvetter like før man treffer i bakken fordi kroppen veit og slår til før det skjer.. Interessant teori faktisk :)

no vart eg redd,å tør ikkje sove!!! takk :ermm:

Lenke til kommentar

Hmm, husket nettopp en drøm der jeg falt, men heller ikke der var slutten skummel.

 

I drømmen var jeg i en annen dimensjon og måtte hoppe ned i havet, i havet var det mange spisse pigger. Hvis jeg hoppet ned uten frykt ville jeg unngå piggene og komme tilbake til min verden. Jeg klarte det og kom tilbake, eneste forskjellen var at garasjen var byttet ut med et stort bord.

 

Men har aldri opplevd å ha falt for å så ha våknet brått.

Endret av IQ
Lenke til kommentar

Det er ganske normalt, kommer av at du er i en stressa situvasjon, at du er bekymret for noe eller når ting er i fornadring ( ny klasse, nytt hus osv). Det finnes noen mennesker som er så hardt rammet av dette at de trenger sovemedisin, men det er i minddretall, 0,001 % av befolkningen eller noe lignende.

 

Men som sagt så er dette helt normalt

Lenke til kommentar
Det skal sies, altså ikke noe bevis bare en teori.. Det er en teori at man dør hvis man ikke våkner før man treffer i bakken.. man våkner alltid og skvetter like før man treffer i bakken fordi kroppen veit og slår til før det skjer.. Interessant teori faktisk :)

 

Link? Om jeg husker rett har jeg "truffet bakken" mange ganger uten å våkne, så det ville vært spennende å se hva denne teorien går ut på.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Jeg har drømt dette mange ganger :)

 

Og jeg har truffet bakken/sjøen flere ganger :) Og dødd i drømmen

 

Jeg drev og klatret på en klippe , så får jeg øye på noe sykt som kommer flyvende mot meg, jeg mister taket og faller ned i sjøen og drukner

 

Jeg danser rundt som en tulling på fest og faller ut av vinduet og dør når jeg treffer bakken

 

Jeg går ned trapper og tryner(Bråvåkner alltid)

 

Jeg ble skutt i hodet engang og da våknet jeg hvertfall :)

 

Har ofte slike drømmer

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk

Det skjedde meg på skolen i dag, satt bakerst i klasserommet, så drømte jeg at jeg datt ned fra stolen, vokna før jeg traff gulvet og fant ut at jeg fortsatt satt på stolen, ble litt flau, men ingen så det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...