ecko Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 jeg begynte å tenke på noe som har skjedd noen ganger, emn som jeg ofte glemmer av. jeg ligger i senga og skal sove, tenker litt. kjører for eksempel moped, så faller jeg av den, eller faller ned ei trapp, så kjennes det ut som om jeg faller! en helt ekte følelse, og da våkner jeg brått til. hva skjer? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har hatt samme følelsen selv, og den inntreffer alltid idet jeg skal til å sovne. Vil tro det er ganske normalt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Får den selv innimellom... ekkel følelse. Siden det er flere av oss så er det nok ganske "normalt". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er nok ganske normalt. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er helt nornalt, de fleste opplever det. Hva det kommer av vet jeg ikke. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du kan lese litt mer om "falling dreams" her Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Godt å se at jeg ikke er alene Uff..det er litt ekkelt det der. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Samboeren min er ganske hardt rammet av dette. Hun kan "falle" så hardt at hun skvetter til som bare det. Skvetter til selv, fordi hun hopper til. Det er nesten hver dag i det hun er i ferd med å sovne. Selv har jeg aldri opplevd det. Merkelig fenomen! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Richard i big brother 2006 klagde over det når han lå lenka fast sammen med jessica. Så øya stivna til under brillene hehe. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Både jeg og bror min og mange andre jeg har snakket med har og det sånn av og til. Jeg har lest en teori om at det har noe med at det skjer pga at man mister bevisst kontroll over kroppen akkurat i det man holder på å sovne. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg gjør det stadig vekk, skvetter noe innmari så jeg får ettt skikkelig rykk i kroppen. Jeg har hørt at det er fordi man er stressa eller noe sånt, at kroppen er anspent og at den vil hvile. De gangene jeg "faller" så er jeg alltid inne i den samme matbutikken, og det er ujevnt gulv som jeg ikke er klar over, og hver gang skvetter jeg og våkner. Haha, rart det greiene der, samme drømmen om og om igjen siden jeg var liten. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Svært så mange som har hatt slike "mareritt" her, kan aldri huske å hatt et eneste et, og den eneste drømmen som var litt skummel var en der store mutant-krabber skulle drepe meg. Løst den saken greit med å knekke av dem klørne ! Er jeg unormal som ikke får standardrømmer, eller er det bare dere som lever stressa og bekymrede liv? Endret 15. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Svært så mange som har hatt slike "mareritt" her, kan aldri huske å hatt et eneste et, og den eneste drømmen som var litt skummel var en der store mutant-krabber skulle drepe meg. Løst den saken greit med å knekke av dem klørne ! Er jeg unormal som ikke får standardrømmer, eller er det bare dere som lever stressa og bekymrede liv? Lyst til å bytte liv eller? Kanskje du er en person som ikke lar deg stresse opp så lett eller at du lever under rolige omstendigheter da Jeg tror vel heller mere på at du er flink til å bli ferdig med ting eller noe sånt Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg har hatt slike drømmer ganske mange ganger før, men nå er det veldig lenge siden sist . Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Snakker vi om nøyaktig den samme følelsen som når man faltisk er i ferd med å falle ned en kant, et stup osv? Har fått det et par ganger. Skal jeg bruke den vitenskaplige kompetansen jeg ikke har vil jeg ikke tro at det har noe med å falle å gjøre, men heller en plutselig utskillelse av adrenalin som gir den samme følelsen. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Snakker vi om nøyaktig den samme følelsen som når man faltisk er i ferd med å falle ned en kant, et stup osv? Har fått det et par ganger. Skal jeg bruke den vitenskaplige kompetansen jeg ikke har vil jeg ikke tro at det har noe med å falle å gjøre, men heller en plutselig utskillelse av adrenalin som gir den samme følelsen. ja det er en veldig realistisk følelse! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Snakker vi om nøyaktig den samme følelsen som når man faltisk er i ferd med å falle ned en kant, et stup osv? Har fått det et par ganger. Skal jeg bruke den vitenskaplige kompetansen jeg ikke har vil jeg ikke tro at det har noe med å falle å gjøre, men heller en plutselig utskillelse av adrenalin som gir den samme følelsen. Hørtes faktisk ganske riktig ut. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er helt forferdelig. Personlig faller jeg av og til ned mellom overmadressen og den vanlige madrassen. Er ikke langt akkurat, men nok til at jeg kan sette i et aldri så lite skrik midt på natten. Er nok helt normalt Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg har (nesten) samme greia.. Eller hadde da. Jeg brukte å drømme at jeg falt over et rekkverk (faktisk rekkverket i de 2 trappene hjemme i huset), mens jeg faller blir avstanden mellom rekkverket og trappen der nede mye lenger, og det kjennes ut som om jeg faller sakte. Så smeller jeg i bakken med et dunk og noen ekle knekkelyder, og drømmer at blodet renner ned trappen.. Ubehagelige greier å ha når en er mellom 9 og 11 år. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Skjer innimellom med meg også. Forferdelig rar og ekkel følelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå