Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

faller når jeg er i senga. hva skjer?


ecko

Anbefalte innlegg

jeg begynte å tenke på noe som har skjedd noen ganger, emn som jeg ofte glemmer av.

 

jeg ligger i senga og skal sove, tenker litt. kjører for eksempel moped, så faller jeg av den, eller faller ned ei trapp, så kjennes det ut som om jeg faller! en helt ekte følelse, og da våkner jeg brått til.

 

hva skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjør det stadig vekk, skvetter noe innmari så jeg får ettt skikkelig rykk i kroppen. Jeg har hørt at det er fordi man er stressa eller noe sånt, at kroppen er anspent og at den vil hvile. De gangene jeg "faller" så er jeg alltid inne i den samme matbutikken, og det er ujevnt gulv som jeg ikke er klar over, og hver gang skvetter jeg og våkner. Haha, rart det greiene der, samme drømmen om og om igjen siden jeg var liten.

Lenke til kommentar

Svært så mange som har hatt slike "mareritt" her, kan aldri huske å hatt et eneste et, og den eneste drømmen som var litt skummel var en der store mutant-krabber skulle drepe meg. Løst den saken greit med å knekke av dem klørne :D!

 

Er jeg unormal som ikke får standardrømmer, eller er det bare dere som lever stressa og bekymrede liv?

Endret av IQ
Lenke til kommentar
Svært så mange som har hatt slike "mareritt" her, kan aldri huske å hatt et eneste et, og den eneste drømmen som var litt skummel var en der store mutant-krabber skulle drepe meg. Løst den saken greit med å knekke av dem klørne :D!

 

Er jeg unormal som ikke får standardrømmer, eller er det bare dere som lever stressa og bekymrede liv?

 

Lyst til å bytte liv eller? :p Kanskje du er en person som ikke lar deg stresse opp så lett eller at du lever under rolige omstendigheter da :) Jeg tror vel heller mere på at du er flink til å bli ferdig med ting eller noe sånt :yes:

Lenke til kommentar

Snakker vi om nøyaktig den samme følelsen som når man faltisk er i ferd med å falle ned en kant, et stup osv?

 

Har fått det et par ganger. Skal jeg bruke den vitenskaplige kompetansen jeg ikke har vil jeg ikke tro at det har noe med å falle å gjøre, men heller en plutselig utskillelse av adrenalin som gir den samme følelsen.

Lenke til kommentar
Snakker vi om nøyaktig den samme følelsen som når man faltisk er i ferd med å falle ned en kant, et stup osv?

 

Har fått det et par ganger. Skal jeg bruke den vitenskaplige kompetansen jeg ikke har vil jeg ikke tro at det har noe med å falle å gjøre, men heller en plutselig utskillelse av adrenalin som gir den samme følelsen.

 

ja det er en veldig realistisk følelse!

Lenke til kommentar
Snakker vi om nøyaktig den samme følelsen som når man faltisk er i ferd med å falle ned en kant, et stup osv?

 

Har fått det et par ganger. Skal jeg bruke den vitenskaplige kompetansen jeg ikke har vil jeg ikke tro at det har noe med å falle å gjøre, men heller en plutselig utskillelse av adrenalin som gir den samme følelsen.

Hørtes faktisk ganske riktig ut.

Lenke til kommentar

Jeg har (nesten) samme greia.. Eller hadde da.

Jeg brukte å drømme at jeg falt over et rekkverk (faktisk rekkverket i de 2 trappene hjemme i huset), mens jeg faller blir avstanden mellom rekkverket og trappen der nede mye lenger, og det kjennes ut som om jeg faller sakte. Så smeller jeg i bakken med et dunk og noen ekle knekkelyder, og drømmer at blodet renner ned trappen..

 

Ubehagelige greier å ha når en er mellom 9 og 11 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...