konduktans Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Halla! Åssen kommer man seg sånn utrolig høyt vha. tailslides? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Uhm, tror jeg blander litt ting her nå. Endret 14. desember 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Når du føler du har tailslida lenge nokk, trykker du "opp"-pilknappen, da fykern i været! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Hvor lenge må jeg holde sliden'? Og hvor stor fart trenger jeg? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Lurer på det samme. Selv så får jeg ikke mer enn 6-7 mill pga. av dette med at jeg ikke får stor nok combo. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 For å få stor kombo må du prøve å holde komboen gjennom to minutter, for å holde den må du hele tiden prøve å gjøre noe, og holde deg minst mulig nede i vannet. Er ikke noen ekspert da, har bare fått 10 mill, men du kan lære litt av se litt filmer på youtube. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg begynner å få taket på comboer, men det jeg sliter med er tailslide. Ser at folk fyker himmelhøyt etter en liten tailslide. Min lengste er bare 84,21 m. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når jeg skal få stor fart tar jeg bare å hopper rett opp to ganger, så hopper jeg opp og ned av vannet (uten tailslide) bortover, slik at jeg får stor fart, så kan du ta en liten tailslide og trykke på opp, om du vil ha en lang holder du bare nede ned tasten. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 tror bortover fart er veldig viktig for å få det til bra Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Nå har jeg endelig forstått det der med tailslide sånn passe bra. Får ikke til akkruat det "proffene" gjør, men nå er ihvertfall high scoren min 13.307.142. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Slik jeg gjør det, er at først tailslider du fra vannet og trykker kjapt "pil opp" når du har slidet litt. Gjør dette helt til du kommer opp til månen. Da beveger du deg såpass fort sidlengs, så du er garantert en "stjerne-slide" .. Da vil du ha såpass stor fart sidelengs, så når du treffer en så trykker du nedover, og kjapt oppover igjen.. Slik kommer du utrolig høyt. Rekord 62 mill og 300 meter. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Det som er med dem som hopper kjempehøyt etter å ha tatt en tailslide er at de har tatt en eller flere starslides først. Det står i instruksjonene i spillet at hvis du har tatt en starslide så hopper du mye høyere etter en tailslide:) Du trenger ikke holde den lenge en gang. Helst så kort som mulig. Hvis du holder den for lenge mister du bare fart. Endret 11. januar 2008 av Cinque Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå